Wraz z rozwojem nowej struktury importerskiej chińskiej marki, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- Wsparcie Autoryzowanych Stacji Obsługi w korzystaniu z systemów Importera
- Zapewnienie pomocy Sieci Serwisowej w zakresie doboru części zamiennych
- Obsługa zamówień części zamiennych i akcesoriów
- Wsparcie Autoryzowanych Stacji Obsługi w rozliczeniach wniosków gwarancyjnych i reklamacji
- Aktualizacja materiałów / oferty handlowej w internetowym katalogu akcesoriów
- Wdrażanie i obsługa nowych projektów
- Min. 2 lata doświadczenia w branży automotive na podobnym stanowisku
- Język angielski na poziomie B2
- Biegła znajomość pakietu MS Office, ze szczególnym naciskiem na MS Excel
- Wyższe wykształcenie (mile widziane techniczne)
- Prawo jazdy kategorii B
- Pracę w strukturze importerskiej
- Możliwość pracy w środowisku międzynarodowym
- Współpracę w formie umowy cywilnoprawnej (B2B)
- Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
Podobne ogłoszenia
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
Data: 15 kw. 2025
Firma: Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Zakres obowiązków: Zarządzanie korespondencją (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie list wysyłkowych, wysyłka dokumentów) Rejestrowanie i aktualizacja zgłoszeń klientów w systemie elektronicznym Tłumaczenie zgłoszeń klientów na język angielski...
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim
Data: 14 kw. 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań....
Specjalista ds. mailowej obsługi klienta z językiem niemieckim
Data: 13 kw. 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Obsługa klientów za pośrednictwem maila, odpowiadanie na zapytania dotyczące produktów bankowych i programu lojalnościowego Utrzymywanie wysokich standardów jakości obsługi oraz osiąganie wyznaczonych wskaźników satysfakcji Rozwiązywanie problemów...