Ogłoszenie numer: 9927850, z dnia 2025-06-09
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Obsługa posprzedażowa klientów korporacyjnych
- Kontakt z klientami zdalnie oraz bezpośrednio
- Prowadzenie spraw związanych z rachunkami, produktami i transakcjami
- Pozyskiwanie dokumentów i informacji od klientów
- Realizacja zgłoszeń reklamacyjnych
- Sporządzanie dokumentów na potrzeby klienta
Wymagania
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: finanse, bankowość, ekonomia
- Rozwinięte umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie
- Umiejętność pracy zespołowej i dobra organizacja własnej pracy
- Gotowość do pracy w dynamicznym środowisku
- Kreatywność i umiejętność analizy danych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Doświadczenie w pracy z klientem lub w bankowości (mile widziane)
Oferujemy
- System premiowy za wyniki i zaangażowanie
- Preferencyjne warunki na produkty finansowe Grupy Kapitałowej
- Elastyczny pakiet benefitów – dofinansowanie wakacji, opieki nad dziećmi, pożyczki
- Dostęp do szkoleń i rozwoju w wybranej formie
- Karta sportowa, prywatna opieka medyczna, wsparcie wellbeingowe
- Dodatkowe dni wolne dla pracowników
Podobne ogłoszenia
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Data: 09 cze 2025
Firma: Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.
Lokalizacja: Piaseczno
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy. Prowadzeniem...
Młodszy Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Data: 09 cze 2025
Firma: ZPC Milanówek Sp. z o.o.
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pozyskiwanie nowych kontrahentów krajowych jak i zagranicznych Przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków współpracy Kontynuacja współpracy / obsługa dotychczasowych klientów (nadzór nad procesami realizacji zamówień) Zarządzanie stockiem...
Customer Advisor with Swedish / Norwegian / Danish
Data: 08 cze 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming enthusiasts, making sure they never miss a moment. Empathetic...