Ogłoszenie numer: 9748951, z dnia 2025-04-26

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Obsługa posprzedażowa klientów korporacyjnych
  • Kontakt z klientami zdalnie oraz bezpośrednio
  • Prowadzenie spraw związanych z rachunkami, produktami i transakcjami
  • Pozyskiwanie dokumentów i informacji od klientów
  • Realizacja zgłoszeń reklamacyjnych
  • Sporządzanie dokumentów na potrzeby klienta

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: finanse, bankowość, ekonomia
  • Rozwinięte umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie
  • Umiejętność pracy zespołowej i dobra organizacja własnej pracy
  • Gotowość do pracy w dynamicznym środowisku
  • Kreatywność i umiejętność analizy danych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Doświadczenie w pracy z klientem lub w bankowości (mile widziane)

Oferujemy

  • System premiowy za wyniki i zaangażowanie
  • Preferencyjne warunki na produkty finansowe Grupy Kapitałowej
  • Elastyczny pakiet benefitów – dofinansowanie wakacji, opieki nad dziećmi, pożyczki
  • Dostęp do szkoleń i rozwoju w wybranej formie
  • Karta sportowa, prywatna opieka medyczna, wsparcie wellbeingowe
  • Dodatkowe dni wolne dla pracowników
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Specjalista do spraw obsługi klienta k/m

  • Data: 25 kw. 2025

  • Firma: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

  • Lokalizacja: Warszawa

- obsługa klienta,- wykładanie towaru,- dbałość o wygląd, ład w ciągu dnia, - sprzątanie stanowiska pracy (druga zmiana). Wymagania konieczne: Zawód: Pozostali sprzedawcy sklepowi (ekspedienci) Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Język: polski, w...

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

  • Data: 25 kw. 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Warszawa

Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań....

Customer Support Specialist

  • Data: 24 kw. 2025

  • Firma: LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.

  • Lokalizacja: Warszawa

Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and verification of existing agreements and documents Issuing and...