Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wołomin
Zakres obowiązków:
  • Bieżąca obsługa klientów.
  • Koordynowanie procesu realizacji napływających zamówień.
  • Tworzenie ofert handlowych oraz analiz sprzedaży.
  • Organizacja transportu do klienta.
  • Wprowadzanie danych do systemu oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów.
  • Dobra organizacja pracy.
  • Zaangażowanie i entuzjazm w zdobywaniu wiedzy i umiejętności.
Wymagania:
  • Chęć rozwoju i nowych wyzwań.
  • Umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji z ludźmi.
  • Zamiłowanie do pracy z cyframi.
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i/lub logistyce.
  • Jeżyk Polski warunek konieczny.
  • Wykształcenie wyższe oraz angielski / rosyjski /ukraiński będzie dodatkowym atutem.
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy:
  • Konkurencyjne wynagrodzenie (umowa o pracę).
  • Pracę pełną wyzwań w dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Pracę w środowisku międzynarodowym.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. obsługi klienta

  • Data: 19 kw. 2025

  • Firma: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Warszawskiego Zachodniego

  • Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki

- organizowanie zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów,- sprzedaż oferowanych produktów,- przygotowywanie pokazów, demonstracja sposobu użytkowania- dbanie o czystość i estetykę miejsca sprzedaży Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...

Customer Support Specialist

  • Data: 17 kw. 2025

  • Firma: LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.

  • Lokalizacja: Warszawa

Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and verification of existing agreements and documents Issuing and...

Customer Service Professional with Croatian

  • Data: 16 kw. 2025

  • Firma: Foundever

  • Lokalizacja: Warszawa

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What...