Ogłoszenie numer: 10328210, z dnia 2025-10-17

Lacertis Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo i przez media społecznościowe.
  • Wsparcie w rozwiązywaniu problemów i reklamacji.
  • Udzielanie informacji na temat produktów i usług.
  • Aktualizowanie bazy danych klientów i współpraca z innymi działami.

Wymagania

  • Wysoka komunikatywność i umiejętność prowadzenia rozmów.
  • Znajomość obsługi komputera i programów biurowych.
  • Zdolność do pracy w zespole, radzenia sobie ze stresem i rozwiązywania problemów.
  • Dobra organizacja pracy i zarządzanie czasem.

Oferujemy

  • Stabilne wynagrodzenie z premiami za osiąganie celów.
  • Elastyczny grafik, który dopasujesz do swoich potrzeb.
  • Profesjonalne szkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowym.
  • Przyjazna i inspirująca atmosfera pracy.
  • Pełna transparentność i uczciwość w kwestii warunków zatrudnienia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. rosyjskim

  • Data: 05 lis 2025

  • Firma: Foundever

  • Lokalizacja: Warszawa

Praca w 100% zdalna w Polsce Do Twoich codziennych zadań będą należały: Obsługa klienta w języku rosyjskim i polskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie przy rozwiązywaniu problemów dotyczących sprzętu medycznego dla...

Customer Support with Danish

  • Data: 03 lis 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem duńskim

  • Data: 03 lis 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat, Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu, Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń, Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia....