Ogłoszenie numer: 10328210, z dnia 2025-10-17
Lacertis Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo i przez media społecznościowe.
- Wsparcie w rozwiązywaniu problemów i reklamacji.
- Udzielanie informacji na temat produktów i usług.
- Aktualizowanie bazy danych klientów i współpraca z innymi działami.
Wymagania
- Wysoka komunikatywność i umiejętność prowadzenia rozmów.
- Znajomość obsługi komputera i programów biurowych.
- Zdolność do pracy w zespole, radzenia sobie ze stresem i rozwiązywania problemów.
- Dobra organizacja pracy i zarządzanie czasem.
Oferujemy
- Stabilne wynagrodzenie z premiami za osiąganie celów.
- Elastyczny grafik, który dopasujesz do swoich potrzeb.
- Profesjonalne szkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowym.
- Przyjazna i inspirująca atmosfera pracy.
- Pełna transparentność i uczciwość w kwestii warunków zatrudnienia.
Podobne ogłoszenia
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. rosyjskim
Data: 05 lis 2025
Firma: Foundever
Lokalizacja: Warszawa
Praca w 100% zdalna w Polsce Do Twoich codziennych zadań będą należały: Obsługa klienta w języku rosyjskim i polskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie przy rozwiązywaniu problemów dotyczących sprzętu medycznego dla...
Customer Support with Danish
Data: 03 lis 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem duńskim
Data: 03 lis 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat, Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu, Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń, Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia....
