- Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media
- Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych
- Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi
- Przestrzeganie szczegółowych wytycznych dotyczących projektów i utrzymywanie wysokich standardów obsługi
- Wspieranie celów zespołu i przyczynianie się do pozytywnej atmosfery w miejscu pracy
- Znajomość języka polskiego - poziom C1
- Znajomość języka angielskiego - poziom B1
- Podstawowa obsługa komputera (środowisko Windows)
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Komunikatywność
- Umiejętność szybkiego uczenia się i zapamiętywania informacji technicznych
- 2 tygodnie kompleksowego szkolenia w biurze
- Hybrydowy model pracy: Pierwsze miesiące w biurze, następnie praca hybrydowa (70% w biurze, 30% zdalnie)
- Prywatna opieka LuxMed
- MyBenefit z budżetem miesięcznym - Multisport
- Ubezpieczenie na życie
- MultiSport
- Możliwości rozwoju poprzez coaching i sesje rozwoju umiejętności
- Wspierające środowisko zespołowe
Podobne ogłoszenia
Specjalista ds. Obsługi Klienta – język czeski / słowacki
Data: 09 sie 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Profesjonalna obsługa klientów za pośrednictwem telefonu oraz e-maila Realizacja zadań zgodnie z wewnętrznymi procedurami Dbałość o wysoką jakość usług i terminowość wykonywanych działań Współpraca z zespołem w celu osiągania wyznaczonych celów...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Data: 08 sie 2025
Firma: Foundever
Lokalizacja: Warszawa
PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Data: 08 sie 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw, reklamacji i zwrotów Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych - np. dotyczących ładowania i...