Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
  • Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań;
  • Prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie ze standardami Punktu Pobrań;
  • Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów;
  • Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów.
Wymagania:
  • Doświadczenie na tym lub podobnym stanowisku;
  • Orientacja na Pacjenta i jego potrzeby;
  • Umiejętności sprzedażowe;
  • Sprawna obsługa pakietu MS Office;
  • Dokładność i odpowiedzialność za powierzone zadania;
  • Dobra komunikacja i umiejętność współpracy.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę (pełny etat);
  • Pracę w systemie jednozmianowym;
  • Miesięczny system premiowy;
  • Kompleksowy program szkoleń wewnętrznych;
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej lub karty MultiSport;
  • Zniżki na badania diagnostyczne dla Ciebie i Twojej Rodziny;
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie;
  • Dostęp do platformy umożliwiającej naukę języka angielskiego;
  • Dostęp do platformy kafeteryjnej - to Ty wybierasz dla siebie benefity w ramach przyznawanej co miesiąc puli punktów;
  • Program Poleceń Pracowniczych, dzięki któremu możesz otrzymać nagrodę finansową;
  • Perspektywę awansu w ramach struktur wewnętrznych;
  • Pracę w nowej komfortowej i bezpiecznej przestrzeni;
  • Doskonałą atmosferę każdego dnia;
  • Miejsce pracy: punkty pobrań na terenie Warszawy.

Podobne ogłoszenia

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim (chat i e-mail)

  • Data: 12 sie 2025

  • Firma: Foundever

  • Lokalizacja: Warszawa

PRACA ZDALNA Poszukujemy specjalistów ds. obsługi klienta, którzy będą odpowiedzialni za zapewnienie wysokiej jakości wsparcia naszym klientom oraz za odpowiadanie na zapytania (chat i e-mail) związane z produktami bankowymi i programem lojalnościowym....

Specjalista ds. logistycznej obsługi klienta

  • Data: 12 sie 2025

  • Firma: SP EUROPE Sp. z o.о.

  • Lokalizacja: Pruszków

Bieżące raportowanie wyników pracy i przygotowywanie prognoz; Współpraca z działami operacyjnymi w celu wdrożenia nowych projektów zgodnie z wymaganiami klienta; Kontrola spłaty należności; Sporządzanie raportów i analizowanie danych (system ERP i...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

  • Data: 11 sie 2025

  • Firma: Foundever

  • Lokalizacja: Warszawa

Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usługi płatności internetowych; Dążenie do osiągania wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...