- Rejestrowanie zleceń produktów i usług w aplikacjach dedykowanych
- Informowanie klientów o zamówieniach, ich modyfikowanie, wsparcie w obsłudze oferty
- Aktywna sprzedaż oraz dosprzedaż produktów i usług
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta, rozwiązywanie zapytań na pierwszym kontakcie
- Użytkowanie narzędzi CRM (Outlook, Salesforce) do komunikacji i zarządzania danymi klientów
- Identyfikacja możliwości sprzedażowych do zwiększenia obrotów firmy
- Monitorowanie i zgłaszanie nieprawidłowości w procesach obsługi
- Orzeczenie o niepełnosprawności mile widziane
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży
- Znajomość gramatyki i ortografii języka polskiego
- Umiejętności sprzedażowe, nastawienie proklienckie
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Umiejętność pracy z systemami CRM i aplikacjami obsługi klienta
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, możliwość długoterminowej współpracy
- Praca zdalna lub hybrydowa dostępna w różnych lokalizacjach w Polsce
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i wyników
- Możliwości rozwoju poprzez szkolenia wdrożeniowe, wsparcie w rozwoju kompetencji
- Przyjazne środowisko pracy
- Dostęp do nowoczesnych narzędzi pracy
Podobne ogłoszenia
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Data: 13 sie 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Stał kontakt z klientem będziesz kluczową osobą w komunikacji z klientami, wspierając ich i rozwijając swoje umiejętności interpersonalne. Misja, która ma znaczenie Twój wkład pomoże w poprawie życia zwierząt, co przyniesie Ci codzienną satysfakcję....
Doradca Klienta
Data: 24 lip 2025
Firma: PRACUJZDALNIE.PL Sp. z o.o.
Lokalizacja: Warszawa
Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa klienta i doradztwo optyczne Dobór opraw i soczewek korekcyjnych Prowadzenie dokumentacji zamówień Dbałość o ekspozycję i estetykę salonu Współpraca z optometrystami Udział w szkoleniach i rozwój oferty salonu...