Ogłoszenie numer: 9593464, z dnia 2025-03-23
Specjalista ds. Obsługi Klienta ze Szwedzkim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Zapewnianie wsparcia telefonicznego, mailowego i przez chat dla użytkowników.
- Świadczenie wsparcia technicznego dla miłośników streamingu.
- Rozwiązywanie problemów związanych z umowami i płatnościami.
- Profesjonalne i empatyczne zarządzanie reklamacjami klientów.
- Obsługa połączeń dla klientów B2B i B2C oraz zarządzanie zadaniami administracyjnymi.
- Współpraca w zespole, z pasją do technologii i z poczuciem humoru.
- Zorientowanie na obsługę klienta i doskonałe umiejętności komunikacyjne.
Wymagania
- Biegła znajomość języka szwedzkiego (C1) i dobra znajomość języka angielskiego (B2).
- Wiedza administracyjna i techniczna.
- Znajomość systemów CRM mile widziana.
Oferujemy
- Międzynarodowe środowisko pracy.
- Rozwój umiejętności i potencjału.
- Wydarzenia integracyjne z zespołem.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Nowoczesne biuro w Warszawie, prywatna opieka medyczna.
- Umowa o pracę lub kontrakt cywilnoprawny do wyboru.
Podobne ogłoszenia
Customer service specialist with Polish
Data: 05 kw. 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
conducting phone calls / e-mail /chat/ social – media correspondence, supporting incoming and outgoing calls, providing information on the product and service concerned, collecting and processing orders both by phone and by e-mail and others form of contact,...
Helpdesk Agent w Call Center
Data: 02 kw. 2025
Firma: ISS Facility Services Sp. z o.o.
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Główne obowiązki: Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników wewnętrznych na temat awarii, usterek technicznych w biurze Genewa (główny oddział firmy) Rejestracja zgłoszeń oraz monitorowanie ich statusu Udzielanie informacji użytkownikom o statusie...
Pracownik Helpdesk
Data: 02 kw. 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń dotyczących awarii i usterek technicznych Monitorowanie statusu zgłoszeń i informowanie użytkowników o ich postępach Obsługa mailowa i telefoniczna, przekazywanie połączeń, wprowadzanie danych zakupowych do systemu...