Ogłoszenie numer: 9593464, z dnia 2025-03-23

Specjalista ds. Obsługi Klienta ze Szwedzkim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Zapewnianie wsparcia telefonicznego, mailowego i przez chat dla użytkowników.
  • Świadczenie wsparcia technicznego dla miłośników streamingu.
  • Rozwiązywanie problemów związanych z umowami i płatnościami.
  • Profesjonalne i empatyczne zarządzanie reklamacjami klientów.
  • Obsługa połączeń dla klientów B2B i B2C oraz zarządzanie zadaniami administracyjnymi.
  • Współpraca w zespole, z pasją do technologii i z poczuciem humoru.
  • Zorientowanie na obsługę klienta i doskonałe umiejętności komunikacyjne.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka szwedzkiego (C1) i dobra znajomość języka angielskiego (B2).
  • Wiedza administracyjna i techniczna.
  • Znajomość systemów CRM mile widziana.

Oferujemy

  • Międzynarodowe środowisko pracy.
  • Rozwój umiejętności i potencjału.
  • Wydarzenia integracyjne z zespołem.
  • Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
  • Nowoczesne biuro w Warszawie, prywatna opieka medyczna.
  • Umowa o pracę lub kontrakt cywilnoprawny do wyboru.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Customer service specialist with Polish

  • Data: 05 kw. 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

conducting phone calls / e-mail /chat/ social – media correspondence, supporting incoming and outgoing calls, providing information on the product and service concerned, collecting and processing orders both by phone and by e-mail and others form of contact,...

Helpdesk Agent w Call Center

  • Data: 02 kw. 2025

  • Firma: ISS Facility Services Sp. z o.o.

  • Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Główne obowiązki: Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników wewnętrznych na temat awarii, usterek technicznych w biurze Genewa (główny oddział firmy) Rejestracja zgłoszeń oraz monitorowanie ich statusu Udzielanie informacji użytkownikom o statusie...

Pracownik Helpdesk

  • Data: 02 kw. 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń dotyczących awarii i usterek technicznych Monitorowanie statusu zgłoszeń i informowanie użytkowników o ich postępach Obsługa mailowa i telefoniczna, przekazywanie połączeń, wprowadzanie danych zakupowych do systemu...