Ogłoszenie numer: 10089499, z dnia 2025-08-02

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta ze szwedzkim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Bycie pierwszym punktem kontaktu dla klientów potrzebujących pomocy w podróży.
  • Doradzanie partnerom w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności.
  • Reagowanie na problemy z podróżami klientów.
  • Komunikacja z pasażerami – czat lub rozmowa telefoniczna.

Wymagania

  • Biegła znajomość szwedzkiego (C1), dobra znajomość angielskiego (B2).
  • Pozytywne nastawienie, cierpliwość, umiejętność jasnego komunikowania się.
  • Organizacja pracy i umiejętność wielozadaniowości.

Oferujemy

  • Pakiet relokacyjny: transport i 2 tygodnie zakwaterowania.
  • Możliwość pracy hybrydowej po 6-9 miesiącach.
  • Pakiet socjalny, kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie.
  • Międzynarodowe środowisko pracy i inwestycje w rozwój poprzez coaching i mentoring.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Customer Advisor with Korean

  • Data: 02 sie 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem duńskim

  • Data: 02 sie 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Warszawa

Jako pierwsza linia wsparcia, zapewniaj pomoc naszym klientom w zakresie podróży. Pomagaj w rezerwacji lotów i korzystaniu z usług online. Interweniuj w sytuacjach awaryjnych związanych z planami podróży. Komunikowanie się z pasażerami w celu szybkiego...

Konsultant ds. Wsparcia Klienta z norweskim

  • Data: 02 sie 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Warszawa

Bycie pierwszym, przyjaznym punktem kontaktu dla klientów potrzebujących pomocy podróżniczej. Wsparcie użytkowników w rezerwacji i korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności i korzystaniu z programów lojalnościowych. Działanie w sytuacjach...