Ogłoszenie numer: 9863278, z dnia 2025-05-24

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem norweskim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Wsparcie klientów przez telefon, email, chat.
  • Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom platformy streamingowej, rozwiązywanie problemów technicznych.
  • Szybka i efektywna odpowiedź na pytania dotyczące umów i rozliczeń.
  • Zarządzanie zadaniami administracyjnymi, w tym wykonywanie połączeń wychodzących i zbieranie opinii.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka norweskiego (C1) i dobra znajomość angielskiego (min. B2).
  • Umiejętności komunikacyjne i słuchania.
  • Znajomość obsługi klienta i umiejętności techniczne.
  • Proaktywność, kreatywność, orientacja na klienta.
  • Mile widziane doświadczenie z systemami CRM.

Oferujemy

  • Międzynarodowe środowisko pracy.
  • Możliwości rozwoju i wykorzystania swoich talentów.
  • Eventy integracyjne oraz wsparcie lidera zespołu.
  • Nowoczesne biuro w Warszawie, prywatna opieka medyczna.
  • Umowa o pracę lub umowa cywilnoprawna.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. Wsparcia IT (ServiceDesk)

  • Data: 05 cze 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Warszawa

Udzielanie wsparcia użytkownikom – przyjmowanie zgłoszeń, diagnoza oraz usuwanie usterek w środowisku Windows 10/11 i Office 365 Instalacja, konfiguracja oraz aktualizacja oprogramowania i systemów operacyjnych Przygotowywanie i wdrażanie nowych stanowisk...

Customer advisor with Norwegian for TV streaming provider

  • Data: 01 cze 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

Help others: we offer support by phone, email or chat. Your help will be irreplaceable! Become a technical superhero: we provide technical support for streaming fans. Solve puzzles: we answer questions about contracts and billing quickly and efficiently. Empathy and...

Junior IT Service Desk Administrator

  • Data: 28 maj 2025

  • Firma: Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.

  • Lokalizacja: Warszawa

Opis stanowiska: Obsługa ServiceDesk : Wsparcie użytkowników systemów IT, obsługa zgłaszanych zadań, diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników, udzielanie szkoleń pracownikom, Zarządzanie sprzętem : wymiana, reinstalacja,...