Dołącz do zespołu Foundever!

Czy szukasz pracy w dynamicznym środowisku, gdzie możesz rozwijać swoje umiejętności i zdobywać doświadczenie w branży outsourcingu i konsultingowej? Jesteśmy wiodącą firmą z 1500 pracownikami w całej Polsce (Warszawa, Gdańsk i praca zdalna), i obecnie szukamy takiej osoby jak Ty, aby dołączyła do naszego zespołu!
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Cała Polska - Praca zdalna 

 

Twoje zadania:
  • Świadczenie usług klientom na najwyższym poziomie (czat/e-mail/telefon);
  • Odpowiadanie na przychodzące połączenia i osiąganie celów ustalonych przez klienta i firmę;
  • Przestrzeganie polityki i procedur firmy, zapewniając najwyższą jakość;
  • Wykonywanie codziennych zadań w sposób efektywny i terminowy;
  • Osiąganie celów dotyczących jakości połączeń i satysfakcji klienta.

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • Język: Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (poziom C1);
  • Doświadczenie: super jeśli masz doświadczenie w sprzedaży oraz obsłudze klienta;
  • Technologia: Znajomość MS Office oraz rozwinięte umiejętności komputerowe;
  • Osobowość: Motywacja i entuzjazm;
    Wymagany jest modem z portem Ethernet oraz opcją VPN, który musi być odblokowany.

Atutem będzie:

  • Umiejętność priorytetyzacji i planowania;
  • Samodzielność oraz zdolność do pracy przy minimalnym nadzorze;
  • Umiejętność rozwiązywania problemów;
  • Skupienie na detalach;
  • Umiejętności sprzedażowe;
  • Umiejętności miękkie.

Warunki pracy:

  • Umowa zlecenie lub umowa o pracę;
  • Godziny pracy: 8:00 - 17:30, od poniedziałku do piątku (8 godzin dziennie);
  • Praca zdalna.

Co warto wiedzieć:

  • Wsparcie finansowe na okulary i wakacje, program poleceń pracowniczych, vouchery na różne okazje (Boże Narodzenie, Dzień Dziecka itp.);
  • Oferujemy prywatne ubezpieczenie Medicover;
  • Dostępna jest karta Multisport oraz wewnętrzny program Everbetter promujący zdrowy styl życia;
  • Rozwój zawodowy poprzez szkolenia i współpracę międzynarodową między lokalizacjami.

O firmie:

Foundever™ to światowy lider w dziedzinie obsługi klienta (CX). Z 170 000 pracownikami na całym świecie jesteśmy zespołem odpowiedzialnym za najlepszą obsługę i satysfakcję klienta dla ponad 750 czołowych marek na świecie, działających przede wszystkim w obszarze cyfrowym. Nasze innowacyjne rozwiązania CX, technologia i wiedza są projektowane w celu wsparcia potrzeb operacyjnych naszych klientów i dostarczenia bezproblemowych doświadczeń klientom w tych kluczowych momentach.

 

Nie zwlekaj, czekamy na Twoje zgłoszenie!

W dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182), prowadzonych przez Foundever z siedzibą w Warszawie, ul. Taśmowa 7D. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. "Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgodnie z globalną polityką prywatności.

Podobne ogłoszenia

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim

  • Data: 11 cze 2025

  • Firma: Foundever

  • Lokalizacja: Warszawa

Praca w 100% zdalna Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie przy rozwiązywaniu problemów dotyczących sprzętu medycznego dla osób z...

Customer Support Specialist

  • Data: 11 cze 2025

  • Firma: LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.

  • Lokalizacja: Warszawa

Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and verification of existing agreements and documents Issuing and...

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

  • Data: 11 cze 2025

  • Firma: GFL sp. z o. o.

  • Lokalizacja: Błonie

Twój zakres obowiązków Bieżąca obsługa przydzielonej grupy Kontrahentów Budowanie trwałych relacji z Klientami w celu utrzymania wysokiej jakości obsługi klienta Kontakt telefoniczny lub mailowy z Klientami w celu wyjaśniania kwestii związanych ze...