Cała Polska - Praca zdalna
- Świadczenie usług klientom na najwyższym poziomie (czat/e-mail/telefon);
- Odpowiadanie na przychodzące połączenia i osiąganie celów ustalonych przez klienta i firmę;
- Przestrzeganie polityki i procedur firmy, zapewniając najwyższą jakość;
- Wykonywanie codziennych zadań w sposób efektywny i terminowy;
- Osiąganie celów dotyczących jakości połączeń i satysfakcji klienta.
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Język: Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (poziom C1);
- Doświadczenie: super jeśli masz doświadczenie w sprzedaży oraz obsłudze klienta;
- Technologia: Znajomość MS Office oraz rozwinięte umiejętności komputerowe;
- Osobowość: Motywacja i entuzjazm;
Wymagany jest modem z portem Ethernet oraz opcją VPN, który musi być odblokowany.
Atutem będzie:
- Umiejętność priorytetyzacji i planowania;
- Samodzielność oraz zdolność do pracy przy minimalnym nadzorze;
- Umiejętność rozwiązywania problemów;
- Skupienie na detalach;
- Umiejętności sprzedażowe;
- Umiejętności miękkie.
Warunki pracy:
- Umowa zlecenie lub umowa o pracę;
- Godziny pracy: 8:00 - 17:30, od poniedziałku do piątku (8 godzin dziennie);
- Praca zdalna.
Co warto wiedzieć:
- Wsparcie finansowe na okulary i wakacje, program poleceń pracowniczych, vouchery na różne okazje (Boże Narodzenie, Dzień Dziecka itp.);
- Oferujemy prywatne ubezpieczenie Medicover;
- Dostępna jest karta Multisport oraz wewnętrzny program Everbetter promujący zdrowy styl życia;
- Rozwój zawodowy poprzez szkolenia i współpracę międzynarodową między lokalizacjami.
O firmie:
Foundever™ to światowy lider w dziedzinie obsługi klienta (CX). Z 170 000 pracownikami na całym świecie jesteśmy zespołem odpowiedzialnym za najlepszą obsługę i satysfakcję klienta dla ponad 750 czołowych marek na świecie, działających przede wszystkim w obszarze cyfrowym. Nasze innowacyjne rozwiązania CX, technologia i wiedza są projektowane w celu wsparcia potrzeb operacyjnych naszych klientów i dostarczenia bezproblemowych doświadczeń klientom w tych kluczowych momentach.
Nie zwlekaj, czekamy na Twoje zgłoszenie!
Podobne ogłoszenia
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim
Data: 11 cze 2025
Firma: Foundever
Lokalizacja: Warszawa
Praca w 100% zdalna Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie przy rozwiązywaniu problemów dotyczących sprzętu medycznego dla osób z...
Customer Support Specialist
Data: 11 cze 2025
Firma: LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.
Lokalizacja: Warszawa
Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and verification of existing agreements and documents Issuing and...
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Data: 11 cze 2025
Firma: GFL sp. z o. o.
Lokalizacja: Błonie
Twój zakres obowiązków Bieżąca obsługa przydzielonej grupy Kontrahentów Budowanie trwałych relacji z Klientami w celu utrzymania wysokiej jakości obsługi klienta Kontakt telefoniczny lub mailowy z Klientami w celu wyjaśniania kwestii związanych ze...