Ogłoszenie numer: 10148912, z dnia 2025-08-10
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Telefoniczna i mailowa obsługa użytkowników urządzeń do pomiaru glukozy we krwi
- Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów z urządzeniami
- Dbałość o najwyższy poziom obsługi klienta
- Realizacja celów jakościowych i wskaźników satysfakcji klienta
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. poziom C1)
- Wysoka kultura osobista i umiejętność słuchania
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Zaangażowanie, samodzielność i chęć rozwoju
- Stabilne łącze internetowe (z możliwością połączenia przez kabel ethernet)
Oferujemy
- Pracę zdalną z dowolnego miejsca w Polsce
- Sprzęt niezbędny do pracy
- Szansę na rozwój zawodowy – 92% kadry managerskiej awansowało wewnętrznie
- Atrakcyjny pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie do wypoczynku, zakupu okularów, programy zdrowotne
- Prezent świąteczny dla dzieci pracowników
- Dostęp do platform szkoleniowych i programów rozwojowych
- Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu
Podobne ogłoszenia
Specjalista ds. logistycznej obsługi klienta
Data: 12 sie 2025
Firma: SP EUROPE Sp. z o.о.
Lokalizacja: Pruszków
Bieżące raportowanie wyników pracy i przygotowywanie prognoz; Współpraca z działami operacyjnymi w celu wdrożenia nowych projektów zgodnie z wymaganiami klienta; Kontrola spłaty należności; Sporządzanie raportów i analizowanie danych (system ERP i...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Data: 12 sie 2025
Firma: Synevo Sp. z o.o.
Lokalizacja: Warszawa
Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań; Prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie ze standardami Punktu Pobrań; Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów; Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów. Wymagania: ...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Data: 11 sie 2025
Firma: Foundever
Lokalizacja: Warszawa
Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usługi płatności internetowych; Dążenie do osiągania wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...