Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Pełnienie roli pierwszego punktu kontaktowego dla kluczowych klientów potrzebujących wsparcia w zakresie podróży.
  • Doradztwo i wsparcie w zakresie rezerwacji lotów, korzystania z usług online, wyboru opcji płatności oraz korzystania z programów lojalnościowych.
  • Interwencja w sytuacjach kryzysowych związanych z planami podróży klientów.
  • Komunikacja z pasażerami, dostosowanie metody do potrzeb sytuacyjnych.
  • Budowanie pozytywnych relacji z klientami.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (B2).
  • Pozytywne nastawienie, cierpliwość i zdolność do adaptacji.
  • Umiejętności komunikacyjne: słuchanie oraz jasne i pewne komunikowanie się.
  • Organizacja pracy i zdolność do zarządzania wielozadaniowością.
Oferujemy:
  • Praca dla rozwijającej się linii lotniczej o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia.
  • Pakiet korzyści socjalnych, w tym prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie.
  • Międzynarodowe, wielokulturowe środowisko pracy.
  • Inwestycja w rozwój pracownika poprzez coaching i mentoring.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Customer Supporter with German

  • Data: 13 sie 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when someone’s...

Customer Advisor with Danish

  • Data: 11 sie 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer...

Customer Advisor with Swedish

  • Data: 11 sie 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer...