- Lubisz filmy, seriale i muzykę? Dołącz do naszego Zespołu Obsługi Klienta i pomóż innym użytkownikom cieszyć się ulubionymi filmami bez przerw w połączeniu i problemów z subskrypcją
- Pomagaj innym: oferujemy wsparcie przez telefon, e-mail lub czat. Twoja pomoc będzie niezastąpiona!
- Pokaż swoją moc w świecie technologii: zapewniamy wsparcie techniczne dla fanów streamingu.
- Rozwiąż zagadki: szybko i sprawnie odpowiadamy na pytania dotyczące umów i rozliczeń.
- Empatia i profesjonalizm: obsługujemy i rozwiązujemy reklamacje klientów z uśmiechem i zrozumieniem.
- Obsługa połączeń: pomagamy klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia.
- Umiejętność pracy w zespole z pasją do technologii i dużym poczuciem humoru.
- Myślenie zorientowane na usługi: skupienie się na doświadczeniu klienta - oni są najważniejsi!
- Językowy Ninja: biegła znajomość duńskiego (C1) i angielskiego (min. B2).
- Słuchanie jest sztuką: świetne umiejętności komunikacyjne i aktywnego słuchania.
- Doświadczenie z systemami CRM, na przykład: Salesforce, HubSpot, Zoho, SAP lub innych.
- Bogaty pakiet benefitów: kafeteria MyBenefit (sam wybierasz benefit, który Cię interesuje), ubezpieczenie na życie i prywatna opieka medyczna - dbamy o Twoje zdrowie i przyszłość.
- Międzynarodowe środowisko: pracując z nami poznasz ludzi z całego świata! Rozwój umiejętności i potencjału: masz talent? Świetnie! Pomożemy Ci go wykorzystać. A może jeszcze nie wiesz, w czym jesteś dobry? Spokojnie - razem to znajdziemy.
- Imprezy integracyjne: bo kto powiedział, że praca to tylko praca? Czasem warto oderwać się od ekranu i zintegrować z zespołem.
- Wsparcie Team Leadera na każdym etapie współpracy: nie zostawimy Cię samego w trudnych sytuacjach. Twój TL to także przewodnik.
Podobne ogłoszenia
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Data: 18 sie 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw, reklamacji i zwrotów Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych - np. dotyczących ładowania i...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim (chat i e-mail)
Data: 17 sie 2025
Firma: Foundever
Lokalizacja: Warszawa
PRACA ZDALNA Poszukujemy specjalistów ds. obsługi klienta, którzy będą odpowiedzialni za zapewnienie wysokiej jakości wsparcia naszym klientom oraz za odpowiadanie na zapytania (chat i e-mail) związane z produktami bankowymi i programem lojalnościowym....
Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)
Data: 17 sie 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Obsługa klientów za pośrednictwem e-mail i czatu zgodnie z wysokimi standardami. Odpowiadanie na zapytania i rozwiązywanie problemów klientów. Realizacja wyznaczonych wskaźników satysfakcji klienta. Aktywne słuchanie i pełne zaangażowanie w potrzeby...