Specjalista ds. obsługi klienta z językiem duńskim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Lubisz filmy, seriale i muzykę? Dołącz do naszego Zespołu Obsługi Klienta i pomóż innym użytkownikom cieszyć się ulubionymi filmami bez przerw w połączeniu i problemów z subskrypcją 
  • Pomagaj innym: oferujemy wsparcie przez telefon, e-mail lub czat. Twoja pomoc będzie niezastąpiona!
  • Pokaż swoją moc w świecie technologii: zapewniamy wsparcie techniczne dla fanów streamingu.
  • Rozwiąż zagadki: szybko i sprawnie odpowiadamy na pytania dotyczące umów i rozliczeń.
  • Empatia i profesjonalizm: obsługujemy i rozwiązujemy reklamacje klientów z uśmiechem i zrozumieniem. 
  • Obsługa połączeń: pomagamy klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia.
Wymagania:
  • Umiejętność pracy w zespole z pasją do technologii i dużym poczuciem humoru.
  • Myślenie zorientowane na usługi: skupienie się na doświadczeniu klienta - oni są najważniejsi!
  • Językowy Ninja: biegła znajomość duńskiego (C1) i angielskiego (min. B2).
  • Słuchanie jest sztuką: świetne umiejętności komunikacyjne i aktywnego słuchania.
Mile widziane
  • Doświadczenie z systemami CRM, na przykład: Salesforce, HubSpot, Zoho, SAP lub innych.
Oferujemy:
  • Bogaty pakiet benefitów: kafeteria MyBenefit (sam wybierasz benefit, który Cię interesuje), ubezpieczenie na życie i prywatna opieka medyczna - dbamy o Twoje zdrowie i przyszłość.
  • Międzynarodowe środowisko: pracując z nami poznasz ludzi z całego świata! Rozwój umiejętności i potencjału: masz talent? Świetnie! Pomożemy Ci go wykorzystać. A może jeszcze nie wiesz, w czym jesteś dobry? Spokojnie - razem to znajdziemy.
  • Imprezy integracyjne: bo kto powiedział, że praca to tylko praca? Czasem warto oderwać się od ekranu i zintegrować z zespołem.
  • Wsparcie Team Leadera na każdym etapie współpracy: nie zostawimy Cię samego w trudnych sytuacjach. Twój TL to także przewodnik.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

  • Data: 18 sie 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw, reklamacji i zwrotów Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych - np. dotyczących ładowania i...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim (chat i e-mail)

  • Data: 17 sie 2025

  • Firma: Foundever

  • Lokalizacja: Warszawa

PRACA ZDALNA Poszukujemy specjalistów ds. obsługi klienta, którzy będą odpowiedzialni za zapewnienie wysokiej jakości wsparcia naszym klientom oraz za odpowiadanie na zapytania (chat i e-mail) związane z produktami bankowymi i programem lojalnościowym....

Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)

  • Data: 17 sie 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Warszawa

Obsługa klientów za pośrednictwem e-mail i czatu zgodnie z wysokimi standardami. Odpowiadanie na zapytania i rozwiązywanie problemów klientów. Realizacja wyznaczonych wskaźników satysfakcji klienta. Aktywne słuchanie i pełne zaangażowanie w potrzeby...