Ogłoszenie numer: 10089526, z dnia 2025-08-02
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem duńskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Jako pierwsza linia wsparcia, zapewniaj pomoc naszym klientom w zakresie podróży.
- Pomagaj w rezerwacji lotów i korzystaniu z usług online.
- Interweniuj w sytuacjach awaryjnych związanych z planami podróży.
- Komunikowanie się z pasażerami w celu szybkiego rozwiązania problemu.
- Budowanie relacji, tworzenie pozytywnych wspomnień.
Wymagania
- Biegła znajomość języka duńskiego (C1) oraz dobra znajomość angielskiego (B2).
- Pozytywne nastawienie i umiejętność radzenia sobie w różnych sytuacjach.
- Skuteczna i jasna komunikacja.
- Organizacja pracy i umiejętność zarządzania wieloma zadaniami.
Oferujemy
- Pakiet relokacyjny: transport i zakwaterowanie na 2 tygodnie.
- Możliwość pracy hybrydowej po 6-9 miesiącach.
- Pakiet socjalny, prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie.
- Międzynarodowe środowisko pracy i inwestycje w rozwój zawodowy poprzez coaching i mentoring.
Podobne ogłoszenia
Customer Advisor with Korean
Data: 02 sie 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when...
Konsultant ds. Wsparcia Klienta z norweskim
Data: 02 sie 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Bycie pierwszym, przyjaznym punktem kontaktu dla klientów potrzebujących pomocy podróżniczej. Wsparcie użytkowników w rezerwacji i korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności i korzystaniu z programów lojalnościowych. Działanie w sytuacjach...
Specjalista ds. Obsługi Klienta ze szwedzkim
Data: 02 sie 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Bycie pierwszym punktem kontaktu dla klientów potrzebujących pomocy w podróży. Doradzanie partnerom w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności. Reagowanie na problemy z podróżami klientów. Komunikacja z pasażerami – czat lub...