Ogłoszenie numer: 10193561, z dnia 2025-08-25
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim lub słowackim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami.
Rozwiązywanie problemów technicznych produktów.
Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki.
Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji klientów.
Wymagania
Biegła znajomość języka czeskiego lub słowackiego oraz dobra znajomość języka angielskiego.
Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych.
Doskonałe kompetencje komunikacyjne i interpersonalne.
Pozytywne nastawienie i pasja do obsługi klienta.
Mile widziane:
Doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku.
Otwartość i elastyczność w podejściu do klienta.
Oferujemy
Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę lub cywilnoprawna).
Możliwość relokacji do Katowic.
Pracę w dynamicznym, międzynarodowym zespole.
Możliwości rozwoju zawodowego i zdobywania nowych umiejętności.
Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie zespołu.
Podobne ogłoszenia
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Data: 25 sie 2025
Firma: Foundever
Lokalizacja: Warszawa
PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają...
Specjalista ds. obsługi klienta
Data: 25 sie 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi Przestrzeganie szczegółowych...
Doradca klienta z duńskim/norweskim dla usług streamingowych
Data: 24 sie 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Zapewnij wsparcie klientom przez telefon, email lub chat, oferując asystencję techniczną i rozwiązując problemy. Bądź pierwszym punktem kontaktu dla klientów B2B i B2C. Wymagana biegłość w języku duńskim/norweskim (C1) i angielskim (B2). Doświadczenie w...