Ogłoszenie numer: 9587785, z dnia 2025-03-20

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny.
  • Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów.
  • Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi.
  • Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.

Wymagania

  • Język chorwacki na poziomie C2 / native oraz dobra znajomość angielskiego (min. B1).
  • Doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Umiejętności technologiczne: biegła obsługa MS Office oraz rozwinięte umiejętności komputerowe.
  • Osobowość: motywacja i entuzjazm do pracy.
Dodatkowe zalety kandydata:
  • Umiejętność priorytetyzacji i planowania.
  • Samodzielność oraz zdolność do pracy z minimalnym nadzorem.
  • Zdolność do rozwiązywania problemów.

Oferujemy

  • Elastyczność formy zatrudnienia (umowa zlecenie dla studentów lub umowa o pracę).
  • Szkolenia wprowadzające i rozwój profesjonalny poprzez współpracę międzynarodową.
  • Pakiet benefitów: dofinansowanie okularów i urlopów, program poleceń pracowniczych, vouchery okolicznościowe, karta Multisport, program promujący zdrowy styl życia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. obsługi klienta

  • Data: 19 kw. 2025

  • Firma: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Warszawskiego Zachodniego

  • Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki

- organizowanie zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów,- sprzedaż oferowanych produktów,- przygotowywanie pokazów, demonstracja sposobu użytkowania- dbanie o czystość i estetykę miejsca sprzedaży Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...

Customer Support Specialist

  • Data: 17 kw. 2025

  • Firma: LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.

  • Lokalizacja: Warszawa

Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and verification of existing agreements and documents Issuing and...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

  • Data: 16 kw. 2025

  • Firma: SK Polska Sp. z o.o.

  • Lokalizacja: Wołomin

Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa klientów. Koordynowanie procesu realizacji napływających zamówień. Tworzenie ofert handlowych oraz analiz sprzedaży. Organizacja transportu do klienta. Wprowadzanie danych do systemu oraz dbanie o prawidłowy obieg...