Ogłoszenie numer: 10031345, z dnia 2025-07-15
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny.
- Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów.
- Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi.
- Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.
Wymagania
- Język chorwacki na poziomie C2 / native oraz dobra znajomość angielskiego (min. B1).
- Doświadczenie w obsłudze klienta.
- Umiejętności technologiczne: biegła obsługa MS Office oraz rozwinięte umiejętności komputerowe.
- Osobowość: motywacja i entuzjazm do pracy.
- Umiejętność priorytetyzacji i planowania.
- Samodzielność oraz zdolność do pracy z minimalnym nadzorem.
- Zdolność do rozwiązywania problemów.
Oferujemy
- Elastyczność formy zatrudnienia (umowa zlecenie dla studentów lub umowa o pracę).
- Szkolenia wprowadzające i rozwój profesjonalny poprzez współpracę międzynarodową.
- Pakiet benefitów: dofinansowanie okularów i urlopów, program poleceń pracowniczych, vouchery okolicznościowe, karta Multisport, program promujący zdrowy styl życia.
Podobne ogłoszenia
Specjalista ds. logistycznej obsługi klienta
Data: 13 sie 2025
Firma: SP EUROPE Sp. z o.о.
Lokalizacja: Pruszków
Bieżące raportowanie wyników pracy i przygotowywanie prognoz; Współpraca z działami operacyjnymi w celu wdrożenia nowych projektów zgodnie z wymaganiami klienta; Kontrola spłaty należności; Sporządzanie raportów i analizowanie danych (system ERP i...
Doradca klienta z duńskim/norweskim dla usług streamingowych
Data: 13 sie 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Zapewnij wsparcie klientom przez telefon, email lub chat, oferując asystencję techniczną i rozwiązując problemy. Bądź pierwszym punktem kontaktu dla klientów B2B i B2C. Wymagana biegłość w języku duńskim/norweskim (C1) i angielskim (B2). Doświadczenie w...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Data: 13 sie 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw, reklamacji i zwrotów Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych - np. dotyczących ładowania i...