Agent Contact Center – język włoski (IT)
ConfilogiTeam Rekrutuje – Stanowisko specjalista ds. obsługi klienta
Szukasz pracy, którą możesz wykonywać z dowolnego miejsca? Jesteś osobą, która lubi sprzedaż i czuje się w niej jak ryba w wodzie? A może dopiero zaczynasz swoją
przygodę z tą branżą, ale nie boisz się wyzwań i chcesz się rozwijać? Jeśli tak, to ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
Specjalista ds. obsługi klienta rynku włoskiego
Praca zdalna
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
  • prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami z Włoch,
  • doradzanie i przedstawianie dopasowanych rozwiązań,
  • realizacja celów sprzedażowych i jakościowych,
  • dbanie o pozytywny wizerunek marki i wysoką jakość obsługi,
  • współpraca z zespołem i raportowanie wyników,
  • dbałość o komunikację (na podstawie gotowych scenariuszy rozmów).
Nasze wymagania:
  • znajomość języka włoskiego na poziomie min. C1,
  • łatwość w nawiązywaniu rozmów i umiejętność aktywnego słuchania,
  • mile widziane doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta włoskiego,
  • nastawienie na cele i konsekwencja w działaniu,
  • dobra organizacja pracy i samodzielność.
To oferujemy:
  • pracę w pełni zdalną
  • stabilne zatrudnienie
  • atrakcyjny system wynagrodzeń oparty o podstawę godzinową 10€-12€ brutto/h + możliwe premie sprzedażowe
  • pakiet benefitów
  • szkolenia wprowadzające i rozwój w strukturach międzynarodowych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Customer Advisor with Norwegian

  • Data: 03 lis 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem szwedzkim

  • Data: 01 lis 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat, Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu, Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń, Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia....

Specjalista ds. obsługi klienta zagranicznego

  • Data: 24 paź 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

codzienny kontakt z klientami zagranicznymi – mailowy i telefoniczny, budowanie trwałych relacji biznesowych przygotowywanie ofert handlowych oraz doradztwo w zakresie oferowanych produktów przyjmowanie i koordynowanie realizacji zamówień eksportowych udział w...