- prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami z Włoch,
 - doradzanie i przedstawianie dopasowanych rozwiązań,
 - realizacja celów sprzedażowych i jakościowych,
 - dbanie o pozytywny wizerunek marki i wysoką jakość obsługi,
 - współpraca z zespołem i raportowanie wyników,
 - dbałość o komunikację (na podstawie gotowych scenariuszy rozmów).
 
- znajomość języka włoskiego na poziomie min. C1,
 - łatwość w nawiązywaniu rozmów i umiejętność aktywnego słuchania,
 - mile widziane doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta włoskiego,
 - nastawienie na cele i konsekwencja w działaniu,
 - dobra organizacja pracy i samodzielność.
 
- pracę w pełni zdalną
 - stabilne zatrudnienie
 - atrakcyjny system wynagrodzeń oparty o podstawę godzinową 10€-12€ brutto/h + możliwe premie sprzedażowe
 - pakiet benefitów
 - szkolenia wprowadzające i rozwój w strukturach międzynarodowych
 
Podobne ogłoszenia
Customer Advisor with Norwegian
Data: 03 lis 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem szwedzkim
Data: 01 lis 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat, Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu, Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń, Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia....
Specjalista ds. obsługi klienta zagranicznego
Data: 24 paź 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
codzienny kontakt z klientami zagranicznymi – mailowy i telefoniczny, budowanie trwałych relacji biznesowych przygotowywanie ofert handlowych oraz doradztwo w zakresie oferowanych produktów przyjmowanie i koordynowanie realizacji zamówień eksportowych udział w...
