Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Infinitas Learning. Naszym celem jest dostarczanie elastycznych, wiodących na rynku rozwiązań edukacyjnych, które wspierają nowe podejście do nauki na miarę XXI wieku. Jesteśmy pracodawcą, który stwarza możliwości dla osób o różnym profilu zawodowym. Zatrudniamy specjalistów z obszaru sprzedaży, marketingu, IT i digital, a także redaktorów, autorów i trenerów.
 
WSiP oferuje nowoczesne i kompleksowe rozwiązania edukacyjne dla nauczycieli, uczniów i rodziców we wszystkich obszarach edukacji przedszkolnej, szkolnej i pozaszkolnej. Dzięki produktom cyfrowym i multimedialnym oraz nowoczesnym podręcznikom wspieramy procesy edukacyjne na wszystkich poziomach systemu edukacji ucznia od 3 do 20 roku życia, jak również w szkolnictwie zawodowym.
 
W związku z rozwojem Ośrodka Rozwoju Kompetencji Edukacyjnych (ORKE) dla którego organem prowadzącym jest WSiP, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta ORKE
(ORKE Customer Success Specialist)
Miejsce pracy: Warszawa

Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół

 

Miejsce pracy: Warszawa

 

Zakres obowiązków:
  • Kontakt telefoniczny (połączenia wychodzące i przychodzące) z Klientami firmy
  • Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta
  • Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych
  • Współpraca z Konsultantami ds. sprzedaży szkoleń ORKE z dedykowanego terenu
Oczekiwania:
  • Nastawienie na sukces klienta (proaktywna postawa, budowanie długofalowych relacji, indywidualne podejście)
  • Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych
  • Znajomość standardów telefonicznej obsługi klienta i technik sprzedaży
  • Dbałość o szczegóły i umiejętność analitycznego myślenia
  • Bardzo znajomość narzędzi Pakietu MS Office, w tym głównie, MS Excell, MS Outlook, MS Teams
  • Dobre planowanie i organizacja czasu pracy
  • Komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • Pozytywne nastawienie i otwartość na współpracę z innymi
Oferujemy:
  • Ciekawą pracę w innowacyjnej firmie promującej nowoczesność w edukacji
  • Umowę zlecenie i system premiowy
  • Pracę hybrydową (3 dni w biurze, 2 dni zdalnie)
  • Współpracę z doświadczonym i profesjonalnym zespołem
  • Przyjazną kulturę organizacyjną
  • Możliwość rozwoju kompetencji na stanowisku

Podobne ogłoszenia

Pracownik ds. obsługi klienta

  • Data: 23 sty 2025

  • Firma: Miejski Urząd Pracy w Płocku

  • Lokalizacja: Płock

Identyfikacja w systemie nadawczym, przygotowanie listów przewozowych, kompletacja zamówień, nadawanie przesyłek w systemie i przygotowanie do wydania kurierowi, kontakt z klientem w celu dobrej jakości obsługi i określenie potrzeb kupujących. Wymagania...

Specjalista ds. obsługi klienta (j.niemiecki)

  • Data: 23 sty 2025

  • Firma: WBS Sp. z o.o.

  • Lokalizacja: Sokołów Podlaski

Miejsce pracy: Sokołów Podlaski Opis stanowiska pracy / zadania: Zbieranie danych dot. zamówień klientów i przekazywanie ich do odpowiednich działów firmy. Monitorowanie i obsługa zamówień klientów. Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami....

Customer Service Specialist with Slovenian

  • Data: 22 sty 2025

  • Firma: Foundever

  • Lokalizacja: Warszawa

Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls) ; Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...