(ORKE Customer Success Specialist)
Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół
Miejsce pracy: Warszawa
- Kontakt telefoniczny (połączenia wychodzące i przychodzące) z Klientami firmy
- Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta
- Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych
- Współpraca z Konsultantami ds. sprzedaży szkoleń ORKE z dedykowanego terenu
- Nastawienie na sukces klienta (proaktywna postawa, budowanie długofalowych relacji, indywidualne podejście)
- Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych
- Znajomość standardów telefonicznej obsługi klienta i technik sprzedaży
- Dbałość o szczegóły i umiejętność analitycznego myślenia
- Bardzo znajomość narzędzi Pakietu MS Office, w tym głównie, MS Excell, MS Outlook, MS Teams
- Dobre planowanie i organizacja czasu pracy
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista
- Pozytywne nastawienie i otwartość na współpracę z innymi
- Ciekawą pracę w innowacyjnej firmie promującej nowoczesność w edukacji
- Umowę zlecenie i system premiowy
- Pracę hybrydową (3 dni w biurze, 2 dni zdalnie)
- Współpracę z doświadczonym i profesjonalnym zespołem
- Przyjazną kulturę organizacyjną
- Możliwość rozwoju kompetencji na stanowisku
Podobne ogłoszenia
Pracownik ds. obsługi klienta
Data: 23 sty 2025
Firma: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Lokalizacja: Płock
Identyfikacja w systemie nadawczym, przygotowanie listów przewozowych, kompletacja zamówień, nadawanie przesyłek w systemie i przygotowanie do wydania kurierowi, kontakt z klientem w celu dobrej jakości obsługi i określenie potrzeb kupujących. Wymagania...
Specjalista ds. obsługi klienta (j.niemiecki)
Data: 23 sty 2025
Firma: WBS Sp. z o.o.
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Miejsce pracy: Sokołów Podlaski Opis stanowiska pracy / zadania: Zbieranie danych dot. zamówień klientów i przekazywanie ich do odpowiednich działów firmy. Monitorowanie i obsługa zamówień klientów. Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami....
Customer Service Specialist with Slovenian
Data: 22 sty 2025
Firma: Foundever
Lokalizacja: Warszawa
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls) ; Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...