Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Specjalista ds. Obsługi Klienta Niemieckojęzycznego
Co będziesz robić?
  • Telefoniczna obsługa naszych polskich klientów.
  • Realizowanie zleceń dla klientów w niemieckich urzędach i instytucjach.
  • Praca na różnych platformach biurowych oraz obsługa social mediów.
  • Sporządzanie rachunków i dokumentacji klienta.
  • Korzystanie z zaawansowanych programów do edycji graficznej i obróbki dokumentów.
Nasze wymagania:
  •  Biegła znajomość języka niemieckiego (poziom C1/C2)
To oferujemy:
  • Elastyczne godziny pracy, możliwość pracy 4 dni w tygodniu.
  • Pełne szkolenie wdrożeniowe - nie wymagamy doświadczenia.
  • Stabilność zatrudnienia na umowie o pracę i płatne nadgodziny.
  • Możesz pracować od zaraz lub zaczekać na odpowiedni dla siebie termin.
  • Brak konkretnego dress code’u.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim

  • Data: 14 cze 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach...

Doradca Klienta z ojczystym niemieckim

  • Data: 13 cze 2025

  • Firma: Dobre Biuro sp z o.o.

  • Lokalizacja: Warszawa

PRACA ZDALNA WYNAGRODZENIE: możliwe do 20.000 zł. Brutto| miesiąc| częściowo zależne od wyników (podstawa + prowizja) własna działalność gospodarcza lub zameldowanie w Niemczech (konieczne zatrudnienie pod naszą niemiecką firmą na niemieckich warunkach)...

Konsultant ds. wsparcia klienta (język duński)

  • Data: 13 cze 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Warszawa

Pomoc użytkownikom w cieszeniu się usługami streamingu bez zakłóceń; wsparcie przez telefon, e-mail, czy czat; rozwiązywanie problemów technicznych i administracyjnych; obsługa reklamacji z empatią. Zdolność do pracy zespołowej; proaktywność;...