WBS Sp. z o.o. jest firmą specjalizującą się w rekrutacji wysokiej klasy specjalistów dla branż technologicznych oraz produkcyjnych. Wspierając prestiżowe projekty w Polsce i za granicą, oferujemy naszym Kandydatom atrakcyjne oferty pracy dające możliwość rozwoju zawodowego i realizacji indywidualnych planów życiowych.

 

Obecnie dla naszego klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta (j.niemiecki)

Miejsce pracy: Sokołów Podlaski

 

Opis stanowiska pracy / zadania:
  • Zbieranie danych dot. zamówień klientów i przekazywanie ich do odpowiednich działów firmy.
  • Monitorowanie i obsługa zamówień klientów.
  • Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami.
  • Przygotowywanie zestawień, prezentacji i dokumentów dla Klienta w oparciu o jego wymagania.
Wymagania:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta B2B.
  • Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym.
  • Asertywność, proaktywność, terminowość i odpowiedzialność.
  • Umiejętność korzystania z systemów klasy ERP
  • Znajomość pakietu Microsoft Office.
Pracodawca oferuje:
  • Pracę w firmie produkcyjnej o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Niezbędne narzędzia pracy.
  • Premia frekwencyjna i uznaniowa.
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.

Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: ”Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez Administratora, którym jest firma WBS Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Grochowa 7, z przeznaczeniem do wykorzystania ich w celu realizacji obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacji dla podmiotów współpracujących z Administratorem. Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej Administratora zamieszczonej na witrynie internetowej pod adresem https://www.wbspraca.pl/pl/polityka-prywatnosci

Podobne ogłoszenia

Customer Service Specialist with Slovenian

  • Data: 22 sty 2025

  • Firma: Foundever

  • Lokalizacja: Warszawa

Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls) ; Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

  • Data: 22 sty 2025

  • Firma: Foundever

  • Lokalizacja: Warszawa

praca zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Wsparcie klientów sektora finansowego przez email i telefon; Monitorowanie systemu za pomocą dostępnych aplikacji i narzędzi; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia...

Customer Service Specialist with Czech and Slovak

  • Data: 21 sty 2025

  • Firma: Foundever

  • Lokalizacja: Warszawa

Location: Remote work, Poland area Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails, chat messages and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring...