Ogłoszenie numer: 9681430, z dnia 2025-04-10

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta (język węgierski)

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Odpowiadanie na zapytania mailowe od klientów
  • Budowanie pozytywnych relacji i zapewnianie profesjonalnej obsługi
  • Współpraca z zespołem i realizacja celów infolinii

Wymagania

  • Komunikatywności i otwartości na rozmowy z klientami
  • Dobrej dykcji i umiejętności pracy w trybie wielozadaniowym
  • Znajomości języka węgierskiego (warunek konieczny)
  • Sprawnej obsługi komputera, skrzynki mailowej oraz chatów

Oferujemy

  • Elastyczny grafik dopasowany do Twoich potrzeb (9:00–21:00, 7 dni w tygodniu)
  • Zatrudnienie na umowę zlecenie
  • Prywatną opiekę zdrowotną i kartę Multisport
  • Program poleceń pracowniczych
  • Cykl szkoleń rozwijających Twoje umiejętności
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Konsultant ds. obsługi klienta z językiem czeskim (kontakt mailowy i telefoniczny)

  • Data: 22 kw. 2025

  • Firma: Contact Center Sp. z o.o.

  • Lokalizacja: Warszawa

Zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na zapytania e-mailowe od klientów Udzielanie rzetelnych informacji i rozwiązywanie zgłoszeń w sposób profesjonalny Budowanie pozytywnych relacji z klientami Współpraca z zespołem...

Telemarketer - telefoniczny kontakt z urzędnikami

  • Data: 22 kw. 2025

  • Firma: Private Corporate Consulting Sp. z o.o.

  • Lokalizacja: Warszawa

Poszukujemy osoby: Która ma DOŚWIADCZENIE w telemarketingu/sprzedaży Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które marnują się na dojazdy. Należy jednak pamiętać, że podczas pracy...

Konsultant telefoniczny

  • Data: 16 kw. 2025

  • Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

  • Lokalizacja: Siedlce

- współpraca z agentami ubezpieczeniowymi,- obsługa kontrahentów (telefonicznie i mailowo),- rozwiązywanie problemów (produktowych i systemowych) zgłaszanych przez agentów,- budowanie pozytywnych i trwałych relacji z kontrahentami,- kształtowanie...