Ogłoszenie numer: 9939172, z dnia 2025-06-14

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta (język szwedzki / norweski / duński)

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Odbieranie zapytań od klientów drogą telefoniczną, mailową i przez czat
  • Udzielanie wsparcia technicznego użytkownikom platformy streamingowej
  • Rozwiązywanie reklamacji z dbałością o pozytywne doświadczenie klienta
  • Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych jako pierwsza linia kontaktu

Wymagania

  • Znajomość języka szwedzkiego / norweskiego / duńskiego na poziomie C1 oraz angielskiego minimum B2
  • Umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja własnej pracy
  • Sprawność w poruszaniu się po systemach komputerowych i mile widziane doświadczenie z CRM
  • Gotowość do pracy zmianowej – elastyczne godziny zgodne z rynkiem językowym

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie: 10 000–11 000 PLN brutto w zależności od języka
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Nowoczesne biuro w Warszawie lub opcja relokacji z pełnym wsparciem
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kafeteria MyBenefit, karta sportowa
  • Dofinansowanie do kursów, szkoleń i nauki języków obcych (angielski, niemiecki)
  • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku i realna ścieżka rozwoju zawodowego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim

  • Data: 13 cze 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Warszawa

Codzienna obsługa klientów przez telefon i e-mail zgodnie z najwyższymi standardami Realizacja wyznaczonych celów jakościowych i efektywnościowych Dbanie o zgodność działań z wewnętrznymi procedurami firmy Efektywne i terminowe wykonywanie powierzonych...

Customer Service Specialist with Slovenian

  • Data: 13 cze 2025

  • Firma: Foundever

  • Lokalizacja: Warszawa

Location: Remote work from Poland Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with Clients via chat, email and calls); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and...

Młodszy Doradca Klienta

  • Data: 13 cze 2025

  • Firma: GFL sp. z o. o.

  • Lokalizacja: Błonie

ZADANIA Obsługa i budowanie relacji z przydzielonymi Klientami, kontakt telefoniczny/mailowy, rozwiązywanie problemów, sporządzanie raportów, współpraca z innymi działami, obsługa narzędzi wsparcia procesu. WYMAGANIA Wysokie zdolności komunikacyjne,...