Ogłoszenie numer: 10170032, z dnia 2025-08-17
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Obsługa klientów za pośrednictwem e-mail i czatu zgodnie z wysokimi standardami.
Odpowiadanie na zapytania i rozwiązywanie problemów klientów.
Realizacja wyznaczonych wskaźników satysfakcji klienta.
Aktywne słuchanie i pełne zaangażowanie w potrzeby klienta.
Wymagania
Biegła znajomość języka niemieckiego na poziomie C1.
Stabilne łącze internetowe z możliwością podłączenia sprzętu kablem LAN.
Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00–18:00 (zmiany 8-godzinne).
Wysoka kultura osobista i dobre umiejętności komputerowe.
Motywacja do rozwoju i nauki.
Zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Oferujemy
Pracę w pełni zdalną, z dowolnego miejsca w Polsce.
Możliwość rozwoju zawodowego.
Atrakcyjne pakiety socjalne, w tym karta Multisport i prywatna opieka medyczna.
Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole.
Dofinansowanie do okularów, wczasy pod gruszą oraz prezenty świąteczne dla dzieci pracowników.
Podobne ogłoszenia
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Data: 18 sie 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw, reklamacji i zwrotów Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych - np. dotyczących ładowania i...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim (chat i e-mail)
Data: 17 sie 2025
Firma: Foundever
Lokalizacja: Warszawa
PRACA ZDALNA Poszukujemy specjalistów ds. obsługi klienta, którzy będą odpowiedzialni za zapewnienie wysokiej jakości wsparcia naszym klientom oraz za odpowiadanie na zapytania (chat i e-mail) związane z produktami bankowymi i programem lojalnościowym....
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Data: 17 sie 2025
Firma: Unidevelopment S.A
Lokalizacja: Warszawa
Twój zakres obowiązków Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanej do klienta,...