Ogłoszenie numer: 10170032, z dnia 2025-08-17

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Obsługa klientów za pośrednictwem e-mail i czatu zgodnie z wysokimi standardami.

  • Odpowiadanie na zapytania i rozwiązywanie problemów klientów.

  • Realizacja wyznaczonych wskaźników satysfakcji klienta.

  • Aktywne słuchanie i pełne zaangażowanie w potrzeby klienta.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka niemieckiego na poziomie C1.

  • Stabilne łącze internetowe z możliwością podłączenia sprzętu kablem LAN.

  • Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00–18:00 (zmiany 8-godzinne).

  • Wysoka kultura osobista i dobre umiejętności komputerowe.

  • Motywacja do rozwoju i nauki.

  • Zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

Oferujemy

  • Pracę w pełni zdalną, z dowolnego miejsca w Polsce.

  • Możliwość rozwoju zawodowego.

  • Atrakcyjne pakiety socjalne, w tym karta Multisport i prywatna opieka medyczna.

  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole.

  • Dofinansowanie do okularów, wczasy pod gruszą oraz prezenty świąteczne dla dzieci pracowników.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

  • Data: 18 sie 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw, reklamacji i zwrotów Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych - np. dotyczących ładowania i...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim (chat i e-mail)

  • Data: 17 sie 2025

  • Firma: Foundever

  • Lokalizacja: Warszawa

PRACA ZDALNA Poszukujemy specjalistów ds. obsługi klienta, którzy będą odpowiedzialni za zapewnienie wysokiej jakości wsparcia naszym klientom oraz za odpowiadanie na zapytania (chat i e-mail) związane z produktami bankowymi i programem lojalnościowym....

Specjalista ds. Obsługi Klienta

  • Data: 17 sie 2025

  • Firma: Unidevelopment S.A

  • Lokalizacja: Warszawa

Twój zakres obowiązków Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanej do klienta,...