


- Kompleksowa opieka nad przydzielonymi kontami klientów
- Wprowadzanie i weryfikacja dokumentów w systemie ERP/finansowym: zamówienia klientów i dostawców, dokumenty przyjęcia towaru, faktury zakupu i sprzedaży, raporty e-commerce, ASN
- Bieżące rozwiązywanie zgłoszeń i reklamacji klientów
- Współpraca z zespołem w celu dotrzymania terminów i ustalonych SLA
- Udzielanie szybkich i rzeczowych odpowiedzi na zapytania
- 3–5 lat doświadczenia w obsłudze klienta
- 1–3 lata praktyki w realizacji transakcji w systemie ERP
- Dbałość o detale i terminowość wykonania zadań
- Znajomość Excela na poziomie zaawansowanym
- Umiejętność efektywnego wyszukiwania danych i analizowania informacji w ERP
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1)
- Zdolność do profesjonalnego zarządzania i rozwiązywania problemów klientów
Podobne ogłoszenia
Konsultant ds. Ubezpieczeń Podróżnych
Data: 06 cze 2025
Firma: Global Assistance Polska Sp. z o.o
Lokalizacja: Warszawa
Opis stanowiska: Wsparcie osób przebywających za granicą w sytuacjach kryzysowych Organizacja pomocy medycznej we współpracy z zagranicznymi jednostkami Kontakt z klientami i partnerami w języku angielskim Wymagania: Komunikatywna znajomość angielskiego...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Data: 06 cze 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media; Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych; Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń klientów Xiaomi; Przestrzeganie...
Specjalista do spraw obsługi klienta k/m
Data: 05 cze 2025
Firma: MADIK Magdalena Koziej
Lokalizacja: Warszawa
- obsługa klienta,- wykładanie towaru,- dbałość o wygląd, ład w ciągu dnia, - sprzątanie stanowiska pracy (druga zmiana). Wymagania konieczne: Zawód: Pozostali sprzedawcy sklepowi (ekspedienci) Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Język: polski, w...