Ogłoszenie numer: 10384635, z dnia 2025-10-26
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Obsługa klientów biznesowych i wsparcie w codziennych zadaniach operacyjnych
- Aktualizacja danych w systemach i współpraca z zespołem
- Zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji klientów
- Wykorzystanie swojej wiedzy do osiągania celów jakościowych i budżetowych
Wymagania
- Doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego
- Znajomość Excela (tabela przestawna, funkcje wyszukiwania)
- Umiejętność pracy w zespole i radzenia sobie z wieloma zadaniami
- Chęć do nauki i rozwoju w dynamicznym środowisku
Oferujemy
- Umowę o pracę i komfort pracy w biurze w Warszawie (praca hybrydowa po okresie wdrożenia)
- Program lunchowy, kawa, owoce i śniadania w biurze
- Karta MultiSport oraz dofinansowanie do aktywności sportowych
- Dofinansowanie do nauki języków obcych i edukacji
- Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie
- Dofinansowanie do żłobka, przedszkola oraz dodatkowy urlop na wolontariat
- Szkolenia rozwojowe i dostęp do platformy samorozwoju
Podobne ogłoszenia
Konsultant Klienta Biznesowego / Specjalista ds. sprzedaży usług teleinformatycznych – ICT
Data: 01 lis 2025
Firma: m-PLAY
Lokalizacja: Warszawa
Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz dbałość o relacje z obecnymi klientami Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i ICT Negocjacje warunków...
Menadżer Klienta Biznesowego
Data: 30 paź 2025
Firma: VECTRA S.A.
Lokalizacja: Warszawa
Obszar działania: województwo mazowieckie Wybranej osobie oferujemy: pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji, o wiodącej pozycji na rynku w swojej branży, atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników oraz za realizację celów,...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego
Data: 26 paź 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Obsługa klientów biznesowych w trybie kolejkowym oraz wsparcie operacyjne ich spraw Aktualizacja danych w systemach i monitorowanie poprawności informacji Wsparcie klienta w codziennych zadaniach i dbanie o jego satysfakcję Praca w zespole, udział w szkoleniach...
