- Planowanie i optymalizacja budżetów marketingowych z wykorzystaniem danych sprzedażowych.
- Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych dla e-commerce.
- Projektowanie, wdrażanie i ulepszanie kampanii reklamowych na platformach takich jak Google Ads, Meta Ads, TikTok Ads, oraz Microsoft Ads.
- Używanie narzędzi analitycznych i reklamowych w tym m.in. Google Analytics, Google Ads Manager, Facebook Business Manager.
- Analiza wyników kampanii i tworzenie raportów dotyczących kluczowych wskaźników efektywności (KPIs).
- Minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu kampaniami marketingowymi (Google, Meta, retargeting).
- Zdolność do pracy zarówno zespołowej, jak i niezależnej.
- Chęć do nauki i rozwój zawodowy.
- Biegła znajomość języka angielskiego.
- Mile widziane doświadczenie w branży beauty oraz zarządzanie kampaniami na Allegro Ads i Amazon Ads.
Podobne ogłoszenia
Specjalista ds. Marketingu Digital
Data: 18 kw. 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Prowadzenie oraz optymalizacja kampanii reklamowych w Google Ads, LinkedIn Ads, Meta Ads Analiza, monitorowanie i raportowanie efektywności kampanii Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO oraz UX/UI (we współpracy z agencją SEO) i zarządzanie...
Specjalista marketingowy
Data: 18 kw. 2025
Firma: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Lokalizacja: Warszawa
Miejsce pracy: Warszawa Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za realizację zadań związanych z osiąganiem celów marketingowych i promocją produktów, a w szczególności za: uczestniczenie w planowaniu działań operacyjnych dla obranej strategii...
Specjalista ds. marketingu
Data: 18 kw. 2025
Firma: ADN Akademia
Lokalizacja: Warszawa
Obowiązki: Tworzenie materiałów informacyjnych na potrzeby komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej Przygotowywanie projektów graficznych Aktualizacja treści na stronie internetowej firmy oraz przygotowanie mailingów Udział w tworzeniu strategii rozwoju dla...