- Tworzenie i wdrażanie strategii marketingu online zgodnie z celami biznesowymi
- Planowanie i koordynowanie działań w kanałach cyfrowych (social media, email, web)
- Nadzór nad agencjami prowadzącymi kampanie SEM (Google Ads) i Social Media Ads
- Optymalizacja kampanii pod kluczowe wskaźniki KPI
- Optymalizacja SEO: poprawa widoczności stron i treści w wyszukiwarkach
- Tworzenie i publikacja angażujących treści (Content Marketing)
- Analiza efektywności działań przy użyciu Google Analytics, Search Console, itp.
- Przeprowadzanie testów A/B i optymalizacja konwersji (CRO)
- Analiza konkurencji i trendów rynkowych
- Zarządzanie pozyskiwaniem klientów poprzez kanały cyfrowe
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Silne zdolności analityczne i strategiczne
- Biegła znajomość narzędzi analitycznych (np. Google Analytics, SEMrush, Google Search Console, Semstorm)
- Współpraca na zasadzie umowy B2B
- Pracę w strukturze importerskiej i środowisku międzynarodowym
- Realny wpływ na strategię marketingową nowej marki w Polsce
- Wszystkie niezbędne narzędzia do pracy
Podobne ogłoszenia
Specjalista ds. Marketingu Uczelni
Data: 05 lis 2025
Firma: Akademia Handlowa Nauk Stosowanych w Radomiu
Lokalizacja: Radom
Obowiązki: planowanie i realizacja strategii marketingowej uczelni realizacja, prowadzenie, analiza i optymalizacja kampanii reklamowych, promujących produkty uczelni opracowywanie i wdrażanie projektów marketingowych obsługa medialna uczelni oraz...
Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej
Data: 04 lis 2025
Firma: AMIGO-HURT Sp. z o.o.
Lokalizacja: Ząbki
Opis stanowiska: Przygotowywanie treści promocyjnych i materiałów reklamowych Pomoc w realizacji strategii marketingowej oraz kampanii produktowych Monitorowanie i raportowanie wyników działań marketingowych Tworzenie prostych grafik wspierających działania...
Specjalista ds. marketingu cyfrowego
Data: 04 lis 2025
Firma: Asian Automotive Distribution Center
Lokalizacja: Warszawa
Zakres obowiązków specjalisty do spraw marketingu cyfrowego obejmuje tworzenie i realizację strategii online, zarządzanie kampaniami reklamowymi w mediach społecznościowych i wyszukiwarkach (SEO/SEM), tworzenie i publikację treści, analizę danych, a także...
