Specjalista ds. Marketingu Cyfrowego
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków
  • Tworzenie i wdrażanie strategii marketingu online zgodnie z celami biznesowymi
  • Planowanie i koordynowanie działań w kanałach cyfrowych (social media, email, web)
  • Nadzór nad agencjami prowadzącymi kampanie SEM (Google Ads) i Social Media Ads
  • Optymalizacja kampanii pod kluczowe wskaźniki KPI
  • Optymalizacja SEO: poprawa widoczności stron i treści w wyszukiwarkach
  • Tworzenie i publikacja angażujących treści (Content Marketing)
  • Analiza efektywności działań przy użyciu Google Analytics, Search Console, itp.
  • Przeprowadzanie testów A/B i optymalizacja konwersji (CRO)
  • Analiza konkurencji i trendów rynkowych
  • Zarządzanie pozyskiwaniem klientów poprzez kanały cyfrowe
Wymagania
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Silne zdolności analityczne i strategiczne
  • Biegła znajomość narzędzi analitycznych (np. Google Analytics, SEMrush, Google Search Console, Semstorm)
Oferujemy
  • Współpraca na zasadzie umowy B2B
  • Pracę w strukturze importerskiej i środowisku międzynarodowym
  • Realny wpływ na strategię marketingową nowej marki w Polsce
  • Wszystkie niezbędne narzędzia do pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. Marketingu Uczelni

  • Data: 05 lis 2025

  • Firma: Akademia Handlowa Nauk Stosowanych w Radomiu

  • Lokalizacja: Radom

Obowiązki: planowanie i realizacja strategii marketingowej uczelni realizacja, prowadzenie, analiza i optymalizacja kampanii reklamowych, promujących produkty uczelni opracowywanie i wdrażanie projektów marketingowych obsługa medialna uczelni oraz...

Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej

  • Data: 04 lis 2025

  • Firma: AMIGO-HURT Sp. z o.o.

  • Lokalizacja: Ząbki

Opis stanowiska: Przygotowywanie treści promocyjnych i materiałów reklamowych Pomoc w realizacji strategii marketingowej oraz kampanii produktowych Monitorowanie i raportowanie wyników działań marketingowych Tworzenie prostych grafik wspierających działania...

Specjalista ds. marketingu cyfrowego

  • Data: 04 lis 2025

  • Firma: Asian Automotive Distribution Center

  • Lokalizacja: Warszawa

Zakres obowiązków specjalisty do spraw marketingu cyfrowego obejmuje tworzenie i realizację strategii online, zarządzanie kampaniami reklamowymi w mediach społecznościowych i wyszukiwarkach (SEO/SEM), tworzenie i publikację treści, analizę danych, a także...