Ogłoszenie numer: 9742414, z dnia 2025-04-13

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. mailowej obsługi klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Obsługa klientów za pośrednictwem maila, odpowiadanie na zapytania dotyczące produktów bankowych i programu lojalnościowego
  • Utrzymywanie wysokich standardów jakości obsługi oraz osiąganie wyznaczonych wskaźników satysfakcji
  • Rozwiązywanie problemów klientów poprzez skuteczną komunikację i wsparcie
  • Współpraca z zespołem w celu ciągłego podnoszenia jakości świadczonych usług

Wymagania

  • Biegła znajomość języka niemieckiego (C1)
  • Stabilne łącze internetowe z możliwością podłączenia sprzętu komputerowego kablem LAN
  • Gotowość do pracy od poniedziałku do piątku, w ramach 8-godzinnych zmian między 7:00 a 18:00
  • Wysoka kultura osobista oraz solidne umiejętności obsługi komputera
  • Motywacja do rozwoju i chęć zdobywania nowych kompetencji
  • Wymagane dostarczenie zaświadczenia o niekaralności z KRK

Oferujemy

  • Pracę zdalną z dowolnego miejsca w Polsce
  • Atrakcyjne pakiety socjalne, w tym karta MultiSport oraz prywatna opieka medyczna
  • Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w dynamicznym środowisku
  • Dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych i programów promujących zdrowy tryb życia
  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. obsługi posprzedażnej

  • Data: 15 kw. 2025

  • Firma: Asian Automotive Distribution Center

  • Lokalizacja: Warszawa

Zakres obowiązków: Wsparcie Autoryzowanych Stacji Obsługi w korzystaniu z systemów Importera Zapewnienie pomocy Sieci Serwisowej w zakresie doboru części zamiennych Obsługa zamówień części zamiennych i akcesoriów Wsparcie Autoryzowanych Stacji Obsługi w...

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

  • Data: 15 kw. 2025

  • Firma: Praca.pl

  • Lokalizacja: Warszawa

Zakres obowiązków: Zarządzanie korespondencją (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie list wysyłkowych, wysyłka dokumentów) Rejestrowanie i aktualizacja zgłoszeń klientów w systemie elektronicznym Tłumaczenie zgłoszeń klientów na język angielski...

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

  • Data: 14 kw. 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Warszawa

Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań....