Spółka RETS oferuje szeroki wachlarz usług specjalistycznych z zakresu technicznej obsługi obiektów. Została stworzona po to, by utrzymywać pełną sprawność zaawansowanych technologicznie budynków biurowych, handlowych, logistycznych, mieszkaniowych. Odbiorcami tych usług są korporacje międzynarodowe, właściciele nieruchomości oraz fundusze inwestycyjne. RETS to gwarancja jakości.

Specjalista ds. Harmonogramowania Serwisu
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
  • Koordynacja i planowanie pracy Techników Serwisu;
  • Nadzór nad wyposażeniem technicznym;
  • Utrzymywanie współpracy z innymi działami;
  • Tworzenie i raportowanie miesięcznych grafików prac;
  • Zarządzanie dokumentacją Działu Serwisu.
Wymagania:
  • Wykształcenie minimum średnie;
  • Biegła znajomość MS Office;
  • Systematyczność, cierpliwość i dokładność;
  • Orientacja na jakość świadczonych usług;
  • Doświadczenie w tworzeniu grafików będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
  • Stałe zatrudnienie w stabilnej firmie;
  • Możliwości rozwoju w dynamicznym zespole;
  • Pakiet benefitów (medyczny, sportowy, ubezpieczenie na życie);
  • Wynagrodzenie odpowiadające kwalifikacjom.


Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Specjalista

  • Data: 17 kw. 2025

  • Firma: Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie

  • Lokalizacja: Warszawa

Warunki pracy Praca o charakterze administracyjno–biurowym w systemie 8 godzinnym w siedzibie Oddziału. Budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo (brak obecności wind, pomieszczeń higieniczno–sanitarnych przystosowanych...

Specjalista ds. harmonogramowania, planowania i analiz

  • Data: 25 mar 2025

  • Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

  • Lokalizacja: Płock

Udział w procesie planowania prac w projekcie. Współpraca przy opracowywaniu harmonogramu realizacji prac. Przygotowywanie raportów postępu prac przy realizacji projektu. Weryfikacja i aktualizacja danych zawartych w raportach, koordynacja obiegu dokumentów....