Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office
Wymagania inne:
[Umiejętność 2] : rozporządzenie w sprawie sprawozdawczości budżetowej[Umiejętność 1] : znajopmość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, rozporządzenie w sprawie klasyfikacji budżetowej,[Inne] : doświadczenie zawodowe (min. 3 lata) na stanowiskach związanych z księgowością, preferowana znajomość systemów VULCAN oraz Besti@[Godzina zakończenia pracy] : 16:00
Karczew
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 7 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Podobne ogłoszenia
Podinspektor - stanowisko ds. organizacyjno-finansowych
Data: 21 gru 2025
Firma: Urząd Miasta Płocka
Lokalizacja: Płock
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) obsługa korespondencji oraz poczty elektronicznej Wydziału Strategii, Architektury i Urbanistyki (WSU);2) organizacja terminarza i techniczna obsługa spotkań Dyrektora WSU;3) obsługa wniosków o...
Starszy specjalista
Data: 20 gru 2025
Firma: Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
Lokalizacja: Warszawa
Warunki pracy Komenda Główna PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie na terenie kompleksu administracyjno-koszarowego, teren chroniony. Urząd usytuowany w dwóch budynkach. Jeden z nich dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych, drugi zawiera bariery...
Specjalista
Data: 19 gru 2025
Firma: Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Lokalizacja: Warszawa
Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa, Praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy, Praca przy oświetleniu mieszanym, Zagrożenie korupcją, Zagrożenie związane z przemieszczaniem się ludzi. Zakres zadań Sprawdza...
