Ogłoszenie numer: 9938950, z dnia 2025-06-07
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Audytu Wewnętrznego
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Przeprowadzanie audytów wewnętrznych o charakterze zapewniającym, doradczym i kontrolnym
- Sporządzanie raportów z ustaleń oraz dokumentowanie przebiegu audytów
- Monitorowanie wdrażania zaleceń pokontrolnych
- Identyfikacja i ocena ryzyka w badanych procesach
Wymagania
- Wyższe wykształcenie (preferowane: techniczne, ekonomiczne lub prawo)
- Minimum 5 lat doświadczenia w audycie wewnętrznym lub kontroli
- Zaawansowana znajomość metodyk audytu i technik oceny ryzyka
- Biegłość w MS Word, Excel, PowerPoint i Outlook
- Dokładność, samodzielność i dobre zorganizowanie pracy
Mile widziane:
- Certyfikaty potwierdzające kompetencje w audycie wewnętrznym
Oferujemy
- Zatrudnienie na umowę o pracę
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00–15:00
- Pakiet prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenie na życie
- Możliwość wykupienia karty sportowej
- Atrakcyjne świadczenia socjalne (m.in. dofinansowanie urlopu, pożyczki na cele mieszkaniowe)
- Wsparcie rozwoju zawodowego (szkolenia, studia podyplomowe)
- Darmowy dostęp do nauki języków online dla Ciebie i osoby towarzyszącej
- Konsultacje psychologiczne i wyższe wpłaty do PPK
Podobne ogłoszenia
Starszy specjalista
Data: 05 cze 2025
Firma: Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Warszawie
Lokalizacja: Warszawa
Warunki pracy Praca w biurze w siedzibie GIJHARS Praca w budynku częściowo dostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, drzwi zaopatrzone w samozamykacze, w budynku jest winda i podjazd, winda...
Specjalista ds. Przeciwdziałania Nadużyciom
Data: 16 maj 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Prowadzenie analiz i postępowań dotyczących naruszeń, tworzenie dokumentacji. Monitorowanie mediów społecznościowych w celu wykrywania nieprawidłowości. Współpraca z zespołami prawnymi i innymi działami. Komunikacja z partnerami i edukacja klientów....