Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, oświetlenie naturalne i sztuczne.
Wejście do budynku „A" i „D" jest przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Węzeł sanitarny, szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne, platformy podjazdowe na schodach oraz windy przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością, mogą pojawić się trudności lub możliwa pomoc osób trzecich dla osób z niepełnosprawnością narządu ruchu.
W budynkach nie występują szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.
Zakres zadań
- organizuje i zapewnia sprawną obsługę pracy sekretariatu CEZAR poprzez: odbieranie, sortowanie, rejestrowanie, wysyłanie korespondencji oraz odbieranie, przekazywanie połączeń telefonicznych i informacji. Prowadzi wykaz spraw szczególnie ważnych i terminowych.
- zarządza kalendarzem Dyrektora CEZAR, poprzez pilnowanie terminów spotkań oraz zbieranie lub przygotowanie materiałów potrzebnych na spotkanie, zawiadamianie uczestników spotkań, rezerwację i przygotowanie sali na spotkania, zgłaszanie gości, obsługę spotkań
- przekazuje pracownikom CEZAR polecenia służbowe i inne informacje Dyrektora CEZAR. Współpracuje z kancelarią PAA oraz z sekretariatami innych departamentów i stanowiskami samodzielnymi, zarówno w zakresie merytorycznym jak i organizacyjnym
- przygotowuje i organizuje wyjazdy służbowe Dyrektora CEZAR, a także czuwa nad poprawnością i sprawnym obiegiem dokumentów dot. delegacji służbowych pracowników CEZAR. Zbiera informacje o krajowych i zagranicznych wyjazdach służbowych pracowników CEZAR
- przygotowuje projekty pism, notatek, informacji
- koordynuje i wspiera pracowników CEZAR w archiwizacji dokumentów
- wykonuje inne prace pomocnicze i organizacyjne w tym m.in. monitoruje nieobecności pracowników (urlopy, praca zdalna, grafik dyżurów, delegacje, wyjścia służbowe, udział w konferencjach, szkoleniach, warsztatach itp.), zgłasza zapotrzebowanie na materiały biurowe/spożywcze czy materiały reprezentacyjne, a także drobne wyposażenie potrzebne, na cele departamentu, oraz dba o ich uzupełnianie i rozliczanie oraz utrzymywanie ich w odpowiednim stanie, przyjmuje od pracowników zapotrzebowania na pieczątki i wizytówki
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego obsługa sekretarsko-asystencka
- Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
- Umiejętność współpracy
- Komunikatywność
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych (komputer, niszczarka, kserokopiarka)
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie z zakresu prowadzenia sekretariatu
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Umiejętność obsługi programu dotyczącego elektronicznego obiegu dokumentów
- Znajomość instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego
Podobne ogłoszenia
Asystentka do działu kadr i płac
Data: 24 gru 2025
Firma: FARMIA MED MIANOWSCY SPÓŁKA JAWNA
Lokalizacja: Wołomin
- Sporządzania umów o pracę,- prowadzenie akt osobowych,- naliczanie wynagrodzeń, - rozliczenie czasu pracy,- a także współpraca z urzędami - ZUS i US,- przygotowywanie deklaracji i sprawozdań, - prowadzenie kart ewidencji czasu pracy, - przyjmowanie...
Asystent fryzjera
Data: 24 gru 2025
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce
Lokalizacja: Ostrołęka
- przygotowanie stanowiska pracy, sprzatanie, dezynfekcja,- zabiegi pielęgnacyjne z pomocą fryzjera,- wykonywanie prac pomocniczych związanych z obsługą klientów w zakładzie fryzjerskim,- nabywanie umiejętności z zakresu kompetencji personalnych,...
Asystent / Asystentka Klubu Fitness
Data: 24 gru 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Radom
Wspieranie codziennego funkcjonowania klubu i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów Koordynowanie harmonogramów zajęć grupowych Współpraca z trenerami i instruktorami w sprawnym przebiegu zajęć Przygotowywanie bieżących raportów dotyczących...
