Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Sekretarka
Miejsce pracy: Mińsk Mazowiecki
Numer: StPr/25/833
OBOWIĄZKI:
- przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji,- obsługa telefonów,- obsługiwanie urządzeń biurowych- protokołowanie spotkań/posiedzeń,- realizowanie zamówień publicznych,- prowadzenie archiwum zakładowego
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

wykształcenie wyższe lub średnie w trakcie studiówwymagane doświadczenie conajmniej 2 lata pracy np. w sekretariacie lub kancelarii,komunikatywność, kultura osobista, sumienność, zdolności organizacyjne, samodzielność

Miejsce pracy:

Mińsk Mazowiecki


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 900 do 5 300 PLN


Opis wynagrodzenia:

pierwsza umowa na czas określony, następnie umowa na zastępstwo na okres 2 lat

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim

Podobne ogłoszenia

Podreferendarz/podreferendarka

  • Data: 23 gru 2025

  • Firma: Ministerstwo Finansów w Warszawie

  • Lokalizacja: Warszawa

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno-biurowa obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie Zakres zadań Wykonuje czynności kancelaryjne w szczególności przyjmuje i ewidencjonuje, w...

Sekretarka

  • Data: 18 gru 2025

  • Firma: Komenda Miejska Policji w Radomiu

  • Lokalizacja: Radom

zgodnie z ofertą zamieszczoną na file:///C:/Users/846783/Downloads/oferta_sekretarka_narkotyki-3.pdf Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: zgodnie z ofertą zamieszczoną na...

Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Obsługi Biura

  • Data: 17 gru 2025

  • Firma: Emitel S.A.

  • Lokalizacja: Warszawa

Opis stanowiska ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obsługa przesyłek bieżąca obsługa klienta, w tym telefoniczna wsparcie w organizacji zaopatrzenia biura i sekretariatu pomoc w rezerwacji zasobów biurowych, organizacji delegacji...