Państwowy Instytut Medyczny MSWiA
Sekretarka medyczna k/m
Miejsce pracy: Warszawa
Numer: StPr/25/11439
OBOWIĄZKI:
- obsługa administracyjna Kliniki, - wspomaganie pracy Kliniki poprzez zapewnienie sprawnego przebiegu informacji,- wspieranie pracy kierownictwa Kliniki w czynnościach administracyjnych, - zapewnienie efektywnej komunikacji wewnętrznej.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Sekretarka medyczna (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: doświadczenie w pracy w zespole
Uprawnienia: komunikatywność, wysoka kultura osobista
Uprawnienia: Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne


Wymagania inne:

Wymagania:- wykształcenie wyższe,- 1 rok doświadczenia zawodowego,- doświadczenie w pracy w zespole,- komunikatywność, - wysoka kultura osobista.Dodatkowym atutem kandydata będzie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w zakładach opieki zdrowotnej oraz znajomość programu CliniNet.Kontakt: zofia.felczak@pimmswia.gov.pl

Miejsce pracy:

Warszawa


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 6 382 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Podobne ogłoszenia

Sekretarka

  • Data: 14 gru 2025

  • Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim

  • Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

- przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji,- obsługa telefonów,- obsługiwanie urządzeń biurowych- protokołowanie spotkań/posiedzeń,- realizowanie zamówień publicznych,- prowadzenie archiwum zakładowego Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w...

Sekretarka/sekretarz

  • Data: 13 gru 2025

  • Firma: Urząd Zamówień Publicznych

  • Lokalizacja: Warszawa

- realizacja zadań wspierających obsługę procesu odwoławczego, na którą składa się po przeszkoleniu, w zależności od bieżących potrzeb;- protokołowanie rozpraw przy wsparciu eProtokołu (nagrywanie), porządkowaniei archiwizacja akt odwoławczych,...

Sekretarka

  • Data: 08 gru 2025

  • Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Ciechanowie

  • Lokalizacja: Ciechanów

- przyjmowanie interesantów,- przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji,- obsługa telefonów i poczty elektronicznej,- sporządzanie pism, notatek, raportów,- utrzymanie porządku w sekretariacie i gabinecie,- wykonywanie innych czynności zleconych przez...