Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca biurowa w siedzibie urzędu, przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Siedziba Urzędu znajdująca się na ul. Białobrzeskiej 53a jest budynkiem wielokondygnacyjnym, nie wyposażonym w windy osobowe. Wejście główne posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnością ruchową. Praca wymaga przemieszczania się między kondygnacjami budynku.
Stanowisko pracy spełnia wymogi zatrudnienia pracownika administracyjno - biurowego.
Zakres zadań
- Prowadzi ewidencje podatników i płatników, przyjmuje i weryfikuje dokumenty wyboru form opodatkowania, gromadzi i przechowuje oraz aktualizuje dokumentację związaną z nadaniem NIP w celu zapewnienia kompletności i aktualności bazy danych.
- Prowadzi analizę ryzyka podmiotów rejestrujących się w celu weryfikacji danych rejestracyjnych oraz monitoruje prawidłowości wypełniania obowiązków podatkowych.
- Prowadzi postępowania w celu odmowy nadania, unieważnienia i uchylenia numeru NIP.
- Wydaje potwierdzenia, zaświadczenia i informacje o nadanym NIP oraz udostępnia NIP uprawnionym organom w celu potwierdzenia i udostępnienia danych.
- Ewidencjonuje dane w Centralnym Rejestrze Podmiotów-Krajowej Ewidencji Podatników (CRP KEP) oraz udostępnia dane zgromadzone w CRP KEP w celu dostarczenia aktualnych danych do prowadzonej ewidencji podatników.
- Rejestruje i wykreśla podatników z rejestru podatników VAT i VAT-UE w celu zapewnienia kompletności i aktualności bazy danych w tym zakresie.
- Weryfikuje i rejestruje w systemie e-Deklaracje pełnomocnictwa do podpisywania deklaracji składanych za pomocą środków komunikacji elektronicznej oraz zawiadamia o ich odwołaniu w celu zapewnienia kompletności i aktualności bazy danych.
- Prowadzi czynności sprawdzające w zakresie właściwości rzeczowej komórki w celu weryfikacji danych rejestracyjnych oraz monitoruje prawidłowości wykonywania obowiązków podatkowych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Znajomość Ustawy Ordynacja Podatkowa
- Skrupulatność, dociekliwość i wnikliwość
- Odporność na stres
- Komunikatywność
- Znajomość obsługi komputera
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Podobne ogłoszenia
Referendarz
Data: 04 lis 2025
Firma: Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie
Lokalizacja: Warszawa
Warunki pracy Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/warunki-pracy Zakres zadań Organizuje pracę sekretariatu, w tym obsługuje korespondencję i dokumentację...
Starszy referent
Data: 03 lis 2025
Firma: Dowództwo 1 Brygady Logistycznej
Lokalizacja: Ciechanów
Miejsce pracy: Jednostka Wojskowa w Ciechanowie ul. Wojska Polskiego 54, 06-400 Ciechanów- naliczanie potrzeb mobilizacyjnych w zakresie uzupełnienia stanów osobowych,-wytwarzanie i utrzymywanie w aktualności dokumentów w zakresie uzupełniania potrzeb...
Starszy Referent w Wydziale Zarządzania Projektami w Gabinecie Prezesa Funduszu
Data: 03 lis 2025
Firma: Centrala NFZ
Lokalizacja: Warszawa
GŁÓWNE ZADANIA tworzenie materiałów informacyjno-promocyjnych dotyczących projektów realizowanych w Narodowym Funduszu Zdrowia; opracowywanie i aktualizacja dokumentacji projektowej, w tym harmonogramów, kart projektów, raportów i planów działań;...
