Twój zakres obowiązków
- prowadzenie rozmów telefonicznych z klientem
- monitoring portfela klientów z należnościami przeterminowanymi
- przygotowywanie ponagleń, wezwań do zapłaty
- obsługa korespondencji listownej oraz e-mail
- obsługa urządzeń biurowych (faks, skaner, ksero)
- obsługa wewnętrznego systemu komputerowego
- praca na wewnętrznej bazie klientów
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie
- znajomość pakietu Office
- umiejętność pracy w zespole
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w windykacji
- punktualność
- dyspozycyjność
- odpowiedzialność
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia)
- stabilną pracę w młodym i dynamicznym zespole
- możliwość rozwoju zawodowego
- praca w systemie zmianowym od poniedziałku do piątku (od 8:00-16:00, 10:00-18:00)
- zdobycie doświadczenia
Podobne ogłoszenia
Konsultant ds. obsługi należności
Data: 18 kw. 2025
Firma: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Lokalizacja: Warszawa
Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny (połączenia wychodzące i przychodzące) oraz mailowy z Klientami firmy Zapewnienie jakości i efektywności procesu windykacji Przygotowywanie i analiza dokumentów dot. klientów zadłużonych...
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Windykacji
Data: 13 kw. 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Telefoniczna i mailowa obsługa klientów (połączenia przychodzące i wychodzące) Monitorowanie należności i podejmowanie działań mających na celu ich odzyskanie Analiza dokumentacji oraz przygotowywanie raportów dotyczących klientów zadłużonych...