Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (dyżur telefoniczny).
- Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
- Budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy ułatwiające poruszanie się, ale nie są w pełni dostosowane dla osób na wózku inwalidzkim (wejścia do windy mają szerokość 77 cm). W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Bierze udział w opracowaniu programów z zakresu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 pod względem jakościowym i dostępności terytorialnej, w tym współfinansowanych ze środków europejskich.
- Przygotowuje projekty uwag i wkładów merytorycznych do dokumentów związanych z perspektywą finansową Unii Europejskiej 2021-2027 w zakresie opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w celu wsparcia Wydziału w przygotowaniach i realizacji programu Maluch.
- Wdraża i monitoruje realizację programów z zakresu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3,m.in. przygotowuje interpretacje i stanowiska Ministerstwa oraz odpowiedzi na zapytania w zakresie programu i ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3, zgodnie z kompetencjami Wydziału, a także przygotowuje propozycje odpowiedzi na interpelacje poselskie i wystąpienia senatorskie w celu przedstawienia bieżących informacji o realizacji programu i ustawy o opiece nad dziećmi do lat 3 oraz pełni dyżur telefoniczny.
- Monitoruje dane przekazywane przez gminy i inne podmioty w Rejestrze Żłobków w celu dokonania analizy stanu faktycznego oraz opracowania prognoz, a także przygotowuje materiały informacyjne, w tym analizy i informacje statystyczne o realizacji spraw z zakresu właściwości Wydziału.
- Realizuje, we współpracy z Departamentem Informatyki, zadania dotyczące systemu teleinformatycznego do obsługi ustawy o wspieraniu rodziców w aktywności zawodowej oraz w wychowaniu dziecka –„Aktywny rodzic” i ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 oraz programu Maluch poprzez przygotowywanie specyfikacji wymagań, opiniowanie i akceptowanie projektów zmian tych systemów oraz testowanie zmian.
- Sprawuje nadzór nad zgodnością z obowiązującymi przepisami działań Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w zakresie realizacji programu „Aktywny Rodzic” oraz dofinansowania obniżenia opłaty rodzica za pobyt dziecka w żłobku, klubie dziecięcym lub u 3 dziennego opiekuna w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadania.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- komunikatywna znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie B1)
- znajomość ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3
- znajomość ustawy o wspieraniu rodziców w aktywności zawodowej oraz w wychowaniu dziecka –„Aktywny rodzic”
- znajomość Programu Aktywny Maluch 2022-2029
- komunikatywność
- umiejętność analizy i syntezy informacji
- umiejętność współpracy
- umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- rzetelność
- umiejętność obsługi komputera MS Office, w szczególności MS WORD i MS EXCEL
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Podobne ogłoszenia
Referent ds. administracyjno-biurowych
Data: 22 kw. 2025
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Węgrowie
Lokalizacja: Węgrów
wg programu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: obsługa komputera i znajomość pakietu MS Office
Referent
Data: 22 kw. 2025
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Lokalizacja: Płock
Zapoznanie osoby bezrobotnej z programem stażu oraz z jej obowiazkami i uprawnieniami. Przeszkolenie w zakresie bhp i ppoż. Zapoznanie z obowiazujacym Regulaminem pracy oraz z innymi dokumentami wyznaczającymi zasady pracy w Placówce Terenowej KRUS Płock....
Referent techniczny k/m
Data: 22 kw. 2025
Firma: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Lokalizacja: Warszawa
Obsługa aparatury informatycznej w ramach obsługi użytkowników (Help Desk pracowników i studentów) w tym:- komputerów stacjonarnych i przenośnych, - drukarek, skanerów i urządzeń wielofunkcyjnych, - przygotowanie komputerów do pracy instalacja systemu...