Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa,
- obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
Zakres zadań
- Bierze udział w opracowywaniu projektów odpowiedzi i wyjaśnień w sprawach stosowania obowiązujących regulacji prawnych z zakresu klasyfikacji budżetowej w zakresie właściwości wydziału, na zapytania komórek organizacyjnych Ministerstwa Finansów (MF), dysponentów części budżetowych, jednostek samorządu terytorialnego i innych jednostek sektora finansów publicznych
- Bierze udział w opracowywaniu projektów aktów prawnych oraz w prowadzeniu procesu legislacyjnego w zakresie klasyfikacji budżetowej (klasyfikacja części budżetowych i określenie ich dysponentów, szczegółowa klasyfikacja dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych), oraz w zakresie wytycznych do projektu ustawy budżetowej (nota budżetowa)
- Bierze udział w pracach analitycznych dotyczących klasyfikowania środków publicznych we współpracy z innymi wewnętrznymi komórkami organizacyjnymi MF oraz podmiotami zewnętrznymi
- Bierze udział w opracowywaniu i wdrażaniu zmian dotyczących systemu budżetowego
- Bierze udział w przygotowywaniu słowników klasyfikacji budżetowej w systemie TREZOR
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Znajomość ustawy o finansach publicznych oraz aktów wykonawczych do ww. ustawy
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
- Znajomość średniozaawansowana obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel
- Umiejętność współpracy w zespole
- Umiejętność analizowania informacji
- Umiejętność skutecznej komunikacji
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie: wyższe na kierunku prawo lub ekonomia lub matematyka lub zarządzanie
- Doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze finansów publicznych
- Znajomość języka angielskiego, na poziomie umożliwiającym formułowanie standardowych wypowiedzi dotyczących realizowanych zadań
- Wiedza z zakresu procesu realizacji budżetu państwa lub budżetów jednostek samorządu terytorialnego
- Wiedza z zakresu rachunkowości budżetowej
- Znajomość zasad techniki prawodawczej
Podobne ogłoszenia
Referent w dziale powiatowego zespołu do spraw orzekania o niepełnosprawności
Data: 22 gru 2025
Firma: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Siedlcach
Lokalizacja: Siedlce
Obsługa interesantów Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności, obsługa systemów informatycznych PZOoN. Sporządzanie dokumentów pomocniczych dotyczących procedowania spraw w postępowaniu administracyjnym. Obsługa składnicy akt, organizowanie...
Referent w dziale księgowości
Data: 22 gru 2025
Firma: ODDZIAŁ REJONOWY POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA W PŁOCKU
Lokalizacja: Płock
Sporządzanie list płac (umowa o pracę zlecenie). Naliczanie wynagrodzeń z tytułu zasiłków chorobowych. Sporządzanie przelewów wynagrodzeń. Dokonywanie potrąceń: US, ZUS, komorniczych. Obsługa dokumentacji kadrowej. Wymagania konieczne: Wykształcenie:...
Referent
Data: 22 gru 2025
Firma: Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
Lokalizacja: Sochaczew
Warunki pracy Praca w siedzibie Urzędu, przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Praca pod presją czasu, związana z obsługą klientów zewnętrznych, wymagająca dyspozycyjności oraz przemieszczania się po terenie Urzędu z uwagi na konieczność...
