Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca biurowa przy komputerze
- obsługa klientów zewnętrznych
- reprezentowanie urzędu na zewnątrz
Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/warunki-pracy
Zakres zadań
- Prowadzi postępowania administracyjne i pozaadministracyjne w sprawach dotyczących odszkodowań za nieruchomości przeznaczone pod inwestycje infrastrukturalne, w tym analizuje odwołania, zażalenia, wnioski oraz materiał dowodowy; prowadzi procedurę odwoławczą - analizuje materiał dowodowy, który stanowią operaty szacunkowe określające wartość nieruchomości oraz dokumenty zgromadzone przez organ pierwszej instancji, przygotowuje projekty pism, analizuje przepisy prawa oraz orzecznictwa sądowo-administracyjnego; opracowuje projekty decyzji, postanowień w postępowaniu administracyjnym.
- Przyjmuje interesantów i udziela informacji.
- Prowadzi postępowania związane z udzieleniem informacji publicznej.
- Reprezentuje Ministra Rozwoju i Technologii oraz Skarb Państwa przed sądami administracyjnymi i powszechnymi.
- Monitoruje stan prawny i orzecznictwo oraz standardy/rekomendacje/wytyczne/opinie w zakresie prowadzonych postępowań.
- Obsługuje korespondencję i dokumentację w zakresie prowadzonych spraw.
- Prowadzi postępowania administracyjne i pozaadministracyjne, w tym: prowadzi rozprawy administracyjne, rozpatruje skargi i wnioski w trybie przewidzianym w rozdziałach 2 i 3 Kodeksu postępowania administracyjnego, wydaje zaświadczenia.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe prawnicze- Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- Znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami
- Myślenie analityczne
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- Komunikacja
- Współpraca
- Rzetelność
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Podobne ogłoszenia
Referent
Data: 22 gru 2025
Firma: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Siedlcach
Lokalizacja: Siedlce
Warunki pracy praca administracyjno-biurowa wykonywana głównie w pozycji siedzącej w siedzibie Inspektoratu, praca wymagająca pełnej sprawności psychoruchowej, praca związana z obsługą interesanta, udzielaniem informacji bezpośrednio i telefonicznie,...
Referent w dziale powiatowego zespołu do spraw orzekania o niepełnosprawności
Data: 21 gru 2025
Firma: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Siedlcach
Lokalizacja: Siedlce
Obsługa interesantów Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności, obsługa systemów informatycznych PZOoN. Sporządzanie dokumentów pomocniczych dotyczących procedowania spraw w postępowaniu administracyjnym. Obsługa składnicy akt, organizowanie...
Referent w dziale księgowości
Data: 21 gru 2025
Firma: ODDZIAŁ REJONOWY POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA W PŁOCKU
Lokalizacja: Płock
Sporządzanie list płac (umowa o pracę zlecenie). Naliczanie wynagrodzeń z tytułu zasiłków chorobowych. Sporządzanie przelewów wynagrodzeń. Dokonywanie potrąceń: US, ZUS, komorniczych. Obsługa dokumentacji kadrowej. Wymagania konieczne: Wykształcenie:...
