Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 158822

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca biurowa przy komputerze
  • obsługa klientów zewnętrznych
  • reprezentowanie urzędu na zewnątrz

Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/warunki-pracy

Zakres zadań

  • Prowadzi postępowania administracyjne i pozaadministracyjne w sprawach dotyczących odszkodowań za nieruchomości przeznaczone pod inwestycje infrastrukturalne, w tym analizuje odwołania, zażalenia, wnioski oraz materiał dowodowy; prowadzi procedurę odwoławczą - analizuje materiał dowodowy, który stanowią operaty szacunkowe określające wartość nieruchomości oraz dokumenty zgromadzone przez organ pierwszej instancji, przygotowuje projekty pism, analizuje przepisy prawa oraz orzecznictwa sądowo-administracyjnego; opracowuje projekty decyzji, postanowień w postępowaniu administracyjnym.
  • Przyjmuje interesantów i udziela informacji.
  • Prowadzi postępowania związane z udzieleniem informacji publicznej.
  • Reprezentuje Ministra Rozwoju i Technologii oraz Skarb Państwa przed sądami administracyjnymi i powszechnymi.
  • Monitoruje stan prawny i orzecznictwo oraz standardy/rekomendacje/wytyczne/opinie w zakresie prowadzonych postępowań.
  • Obsługuje korespondencję i dokumentację w zakresie prowadzonych spraw.
  • Prowadzi postępowania administracyjne i pozaadministracyjne, w tym: prowadzi rozprawy administracyjne, rozpatruje skargi i wnioski w trybie przewidzianym w rozdziałach 2 i 3 Kodeksu postępowania administracyjnego, wydaje zaświadczenia.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe prawnicze
  • Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • Znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami
  • Myślenie analityczne
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Komunikacja
  • Współpraca
  • Rzetelność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Podobne ogłoszenia

Referent

  • Data: 22 gru 2025

  • Firma: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Siedlcach

  • Lokalizacja: Siedlce

Warunki pracy praca administracyjno-biurowa wykonywana głównie w pozycji siedzącej w siedzibie Inspektoratu, praca wymagająca pełnej sprawności psychoruchowej, praca związana z obsługą interesanta, udzielaniem informacji bezpośrednio i telefonicznie,...

Referent w dziale powiatowego zespołu do spraw orzekania o niepełnosprawności

  • Data: 21 gru 2025

  • Firma: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Siedlcach

  • Lokalizacja: Siedlce

Obsługa interesantów Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności, obsługa systemów informatycznych PZOoN. Sporządzanie dokumentów pomocniczych dotyczących procedowania spraw w postępowaniu administracyjnym. Obsługa składnicy akt, organizowanie...

Referent w dziale księgowości

  • Data: 21 gru 2025

  • Firma: ODDZIAŁ REJONOWY POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA W PŁOCKU

  • Lokalizacja: Płock

Sporządzanie list płac (umowa o pracę zlecenie). Naliczanie wynagrodzeń z tytułu zasiłków chorobowych. Sporządzanie przelewów wynagrodzeń. Dokonywanie potrąceń: US, ZUS, komorniczych. Obsługa dokumentacji kadrowej. Wymagania konieczne: Wykształcenie:...