Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 157508

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.
  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
  • Zagrożenie korupcją.
  • Recepcja główna, punkt podawczy korespondencji, punkt obsługi interesantów, sale do spotkań z interesantami znajdują się w głównej siedzibie MRPiPS przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 w Warszawie. Kancelaria Główna MRPiPS znajduje się w budynku przy ul. Brackiej 4 w Warszawie. Miejsca parkingowe przeznaczone dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się w okolicy każdej nieruchomości użytkowanej przez MRPiPS. Prawo wstępu z psem asystującym możliwe jest na teren każdej z nieruchomości użytkowanej przez MRPiPS. Woda z miską do dyspozycji na recepcji budynków przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 oraz ul. Żurawiej 4a. Obiekt przy ul. Żurawiej 4A składa się z dwóch budynków: D i E i jest częściowo dostosowany dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Wejście do budynku D jest na poziomie chodnika, na parterze, pierwszy i piątym piętrze znajdują się łazienki dostosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Na parterze znajduje się również ogólnodostępna "komfortka", czyli specjalnie przystosowane pomieszczenie pielęgnacyjne dla osób z niepełnosprawnościami. Budynek D jest wyposażony w dwie windy. W budynku E, z uwagi na jego konstrukcję, utrudnione jest poruszanie się osóbz niepełnosprawnościami. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy budynkami D i E, wynikająca z różnicy poziomów, należy pokonać kilkustopniowe biegi schodowe. Nad wejściami do budynku oraz w pobliżu wind znajdują się znaczniki informacyjno- nawigacyjne TOTUPOINT ®.

Zakres zadań

  • Bierze udział w planowaniu i realizacji zadania w zakresie uruchamiania i monitoringu realizacji środków krajowych i europejskich (KPO i FERS) na zadania w obszarze opieki nad dzieckiem w wieku do lat 3.
  • Prowadzi analizy i monitoring realizacji budżetu departamentu.
  • Analizuje i weryfikuje sprawozdania z realizacji ustawy o opiece nad dziećmi do lat 3 w celu uzyskania danych w tym zakresie i sporządzania stosownych analiz.
  • Przygotowuje wkłady do projektów zmian w zakresie elektronicznej sprawozdawczości z realizacji ustawy znajdujących się w kompetencji Departamentu Polityki Rodzinnej.
  • Przygotowuje wkłady z danymi statystycznymi w ramach realizacji zdań z zakresu Programu Badań Statystycznych Statystyki Publicznej.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Znajomość przepisów z zakresu ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 w szczególności związanych z finansowaniem (rozdział 8)
  • Znajomość ustawy o wspieraniu rodziców w aktywności zawodowej oraz w wychowaniu dziecka – „Aktywny rodzic” (rozdział 1-4 i 7)
  • Umiejętność analizy, syntezy i interpretacji danych statystycznych
  • umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • umiejętność współpracy
  • komunikatywność
  • ­umiejętność obsługi komputera MS Office, w szczególności MS Excel
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Podobne ogłoszenia

Referent ds. administracyjno-biurowych i kadrowych

  • Data: 05 lis 2025

  • Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

  • Lokalizacja: Pruszków

- bieżąca obsługa biura / sekretariatu- przygotowywanie dokumentów do biura rachunkowego- nadzór i zbieranie ankiet do umów zleconych- ewidencja czasu pracy i teczek osobowych- obsługa urządzeń biurowych- wystawianie fakturDEKLARACJA ZATRUDNIENIA PO STAŻU:...

Podreferendarz

  • Data: 05 lis 2025

  • Firma: Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie

  • Lokalizacja: Warszawa

Warunki pracy Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/warunki-pracy Zakres zadań Uczestniczy w prowadzeniu prostych postępowań w zakresie odstępstw od...

Referendarz

  • Data: 04 lis 2025

  • Firma: Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie

  • Lokalizacja: Warszawa

Warunki pracy Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/warunki-pracy Zakres zadań Organizuje pracę sekretariatu, w tym obsługuje korespondencję i dokumentację...