- przyjmowanie rezerwacji telefonicznych i mailowych
- meldowanie i wymeldowywanie Gości
- naliczanie należności oraz wystawianie dokumentów sprzedaży
- dbałość o dobre samopoczucie naszych Gości i wysokie standardy obsługi
- kreowanie wspaniałej atmosfery w duchu sportowej idei
- przyjazną, nieformalną atmosferę pracy opartą na zasadach fair - play, wzajemnym szacunku i zaufaniu, w pozytywnie zakręconym zespole.
- stabilne zatrudnienie w wiarygodnej i dynamicznie rozwijającej się firmie SATORIA Group SA
- szkolenia oraz możliwości rozwoju zawodowego
- pełny i kompleksowy program wdrożenia w nowe obowiązki
- atrakcyjny system premiowy
- prywatną opiekę medyczną z pakietem stomatologicznym oraz kartę Multisport
- wspólne śniadania
- możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i grupowego ubezpieczenia WARTA
- nieformalny, sportowy ubiór, bez konieczności noszenia marynarki oraz krawata
- zniżki pracownicze w ramach grupy Satoria
- pracę w systemie zmianowym i elastyczne godziny pracy, jeśli studiujesz lub będziesz chciał połączyć pracę z dodatkowymi aktywnościami
Podobne ogłoszenia
Agent ds. Rezerwacji Indywidualnych / Reservations Agent
Data: 03 cze 2025
Firma: Sheraton Grand Warsaw
Lokalizacja: Warszawa
Twój zakres obowiązków Przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb gości indywidualnych. Wprowadzanie i modyfikowanie rezerwacji w systemie zgodnie ze standardami hotelu. Rozwiązanie problemów gości związanych z rezerwacjami. Przygotowywanie raportów i...
Recepcjonistka / Recepcjonista
Data: 25 maj 2025
Firma: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej "POLONUS" S.A
Lokalizacja: Warszawa
Zadania: bezpośrednia obsługa Gości hotelowych, prezentacja oferty Hostelu, wystawianie dokumentów sprzedaży, przyjmowanie rezerwacji telefonicznych, mailowych oraz on-line, obsługa terminala płatniczego i kasy fiskalnej (operacje gotówkowe i bezgotówkowe),...
Kierownik Recepcji
Data: 14 maj 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Zarządzanie działem recepcji i służbą pięter, w tym planowanie i organizacja pracy. Motywowanie i nadzorowanie zespołu, Dbanie o przestrzeganie standardów i procedur obsługi gości. Monitorowanie procesów związanych z pobytem gości: rezerwacje,...