Ogłoszenie numer: 9839482, z dnia 2025-05-14
Klient portalu Praca.pl
Pracownik Działu Reklamacji
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Przyjęcie i rozpatrzenie uwag oraz reklamacji klientów.
- Koordynacja procesu obsługi reklamacji.
- Współpraca z różnymi działami firmy.
- Prowadzenie korespondencji i rozmów z klientami.
- Dokumentacja procesu reklamacji.
- Zapewnienie terminowego rozpatrzenia reklamacji.
- Archiwizacja dokumentów reklamacyjnych.
- Analiza i usprawnianie procesów wynikających z reklamacji.
Wymagania
- Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta.
- Komunikatywność mailowa i telefoniczna.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B1.
- Biegła znajomość języka polskiego.
- Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach.
- Inicjatywa, terminowość, dokładność.
- Doświadczenie w branży medycznej.
- Doświadczenie w rozpatrywaniu reklamacji.
- Szybkość pisania.
Oferujemy
- Umowę o pracę w trybie hybrydowym.
- Możliwość rozwoju poprzez szkolenia i platformy e-learningowe.
- Program poleceń pracowniczych z premią finansową.
- Działalność wolontariacka i rekreacyjna po godzinach pracy.
- Szybki dostęp do transportu publicznego.
- Bezpłatną opiekę medyczną od pierwszego dnia zatrudnienia.
- Dostęp do pakietu sportowego i rekreacyjnego.
- Bezpłatne ubezpieczenie NNW.
- Kursy językowe i dostęp do platformy e-learningowej angielskiego.
- Elastyczność w wyborze benefitów dopasowanych do potrzeb.
- Udział w ekologicznych inicjatywach firmy.
- Programy zdrowotne i profilaktyczne.
Podobne ogłoszenia
Specjalista ds. obsługi reklamacji
Data: 07 cze 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Rejestrowanie i przetwarzanie zgłoszeń reklamacyjnych w systemie. Analiza i rozpatrywanie reklamacji dotyczących krajowych i międzynarodowych usług pocztowych. Współpraca z operatorami zagranicznymi w zakresie wyjaśniania spraw reklamacyjnych. Koordynacja...
Pracownik Działu Reklamacji
Data: 13 maj 2025
Firma: Candellux Lighting Sp. z o.o.
Lokalizacja: Wołomin
Do Twoich obowiązków będzie należało: Przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych dotyczących reklamacji technologicznych i ilościowych, składanych przez klientów. Podejmowanie decyzji kwalifikacyjnych w zakresie sposobu obsługi...
Pracownik Działu Reklamacji
Data: 08 maj 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Wołomin
Przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych (technologiczne, ilościowe). Decyzje dotyczące obsługi zgłoszeń (naprawa, wymiana, zwrot, odmowa). Sporządzanie dokumentacji reklamacyjnej i korespondencja z klientami. Monitorowanie...