Ogłoszenie numer: 9790336, z dnia 2025-05-08
Klient portalu Praca.pl
Pracownik Działu Reklamacji
Miejsce pracy: Wołomin
Opis stanowiska
- Przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych (technologiczne, ilościowe).
- Decyzje dotyczące obsługi zgłoszeń (naprawa, wymiana, zwrot, odmowa).
- Sporządzanie dokumentacji reklamacyjnej i korespondencja z klientami.
- Monitorowanie terminowości i obiegu dokumentacji reklamacyjnej.
- Zlecanie odbioru towarów do reklamacji.
- Wystawianie faktur korygujących i inne dokumenty (MM, RW).
- Kontakty z księgowością klientów.
- Zamawianie części do napraw.
- Analiza i raportowanie kosztów reklamacyjnych.
- Weryfikacja i rozliczanie not obciążeniowych.
- Współtworzenie umów z odbiorcami.
Wymagania
- Doświadczenie w obsłudze reklamacji.
- Znajomość gospodarki magazynowej.
- Umiejętność obsługi komputera.
- Komunikatywność, kreatywność, motywacja.
- Kultura osobista.
- Umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznym zespole.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Praca na umowę zlecenie lub o pracę.
- Miła atmosfera.
Podobne ogłoszenia
Specjalista ds. obsługi reklamacji
Data: 07 cze 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Rejestrowanie i przetwarzanie zgłoszeń reklamacyjnych w systemie. Analiza i rozpatrywanie reklamacji dotyczących krajowych i międzynarodowych usług pocztowych. Współpraca z operatorami zagranicznymi w zakresie wyjaśniania spraw reklamacyjnych. Koordynacja...
Pracownik Działu Reklamacji
Data: 14 maj 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Przyjęcie i rozpatrzenie uwag oraz reklamacji klientów. Koordynacja procesu obsługi reklamacji. Współpraca z różnymi działami firmy. Prowadzenie korespondencji i rozmów z klientami. Dokumentacja procesu reklamacji. Zapewnienie terminowego rozpatrzenia...
Pracownik Działu Reklamacji
Data: 13 maj 2025
Firma: Candellux Lighting Sp. z o.o.
Lokalizacja: Wołomin
Do Twoich obowiązków będzie należało: Przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych dotyczących reklamacji technologicznych i ilościowych, składanych przez klientów. Podejmowanie decyzji kwalifikacyjnych w zakresie sposobu obsługi...