- Przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych dotyczących reklamacji technologicznych i ilościowych, składanych przez klientów.
- Podejmowanie decyzji kwalifikacyjnych w zakresie sposobu obsługi poszczególnych zgłoszeń reklamacyjnych składanych przez klientów (naprawa, wymiana, zwrot gotówki lub odmowa).
- Zapewnienie sporządzania prawidłowej i kompletnej dokumentacji obsługiwanych reklamacji, w tym także korespondencja z klientami.
- Monitorowanie obiegu oraz terminowości wyjaśniania i opiniowania reklamacji.Rejestrowanie i archiwizowanie sporządzanej dokumentacji reklamacyjnej.
- Zlecanie odbioru towarów do zarejestrowanych reklamacji i niegodności.
- Wystawianie faktur korygujących do zgłaszanych reklamacji, niezgodności w dostawach
- Kontakt z działami księgowości klientów w kwestii sposobu rozliczenia dokumentów księgowych (korekt).
- Zamawianie kloszy i części, potrzebnych do bieżących napraw z Produkcji oraz w Dziale Zakupów.
- Wystawianie dokumentów MM- na towary po naprawie przekazywane do WMS lub na Produkcję.
- Wystawianie dokumentów RW na klosze i części wykorzystane do napraw.
- Wystawianie dokumentów RW na towar złomowany oraz protokołów zniszczeń.
- Analizy i raportowanie kosztów reklamacyjnych w skali miesiąca/ roku.
- Weryfikacja oraz rozliczanie not obciążeniowych od odbiorców krajowych.
- Współtworzenie umów z odbiorcami - w części dotyczącej reklamacji.
- Doświadczenie w przyjmowaniu i rozpatrywaniu reklamacji.
- Znajomość gospodarki magazynowej i dokumentów magazynowych.
- Znajomość komputera.
- Komunikatywność, kreatywność, motywacja do osiągania celów.
- Duża kultura osobista.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Ciekawą i odpowiedzialną pracę w stabilnej firmie,
- Pracę w miłej atmosferze z ambitnym, dynamicznym zespołem,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Umowę zlecenie lub o pracę.
Podobne ogłoszenia
Specjalista ds. obsługi reklamacji
Data: 07 cze 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Rejestrowanie i przetwarzanie zgłoszeń reklamacyjnych w systemie. Analiza i rozpatrywanie reklamacji dotyczących krajowych i międzynarodowych usług pocztowych. Współpraca z operatorami zagranicznymi w zakresie wyjaśniania spraw reklamacyjnych. Koordynacja...
Pracownik Działu Reklamacji
Data: 14 maj 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Przyjęcie i rozpatrzenie uwag oraz reklamacji klientów. Koordynacja procesu obsługi reklamacji. Współpraca z różnymi działami firmy. Prowadzenie korespondencji i rozmów z klientami. Dokumentacja procesu reklamacji. Zapewnienie terminowego rozpatrzenia...
Pracownik Działu Reklamacji
Data: 08 maj 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Wołomin
Przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych (technologiczne, ilościowe). Decyzje dotyczące obsługi zgłoszeń (naprawa, wymiana, zwrot, odmowa). Sporządzanie dokumentacji reklamacyjnej i korespondencja z klientami. Monitorowanie...