- Przygotowywanie katalogów promocyjnych pod względem oferty handlowej;
- Analiza zakończonych promocji;
- Wsparcie podczas wyboru ofert promocyjnych dla nowo otwierających się sklepów;
- Koordynacja timingów i harmonogramów pracy pomiędzy działami;
- Stała współpraca z Działem Handlowym oraz Działem Operacji;
- Przygotowywanie analiz adhoc na potrzeby Działu Rozwoju Sprzedaży.
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy,
- Systematyczność, dokładność, terminowość,
- Dobra znajomość Excela - tabele przestawne,
- Umiejętność wyciągania wniosków z danych,
- Wysoki poziom komunikatywności.
- Pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę na zastępstwo (1,5 roku),
- Ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować oraz szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- Zniżkę na zakupy w Carrefour,
- Wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne.
Podobne ogłoszenia
Specjalista ds. promocji inicjatyw i wydarzeń
Data: 14 kw. 2025
Firma: Eventika
Lokalizacja: Warszawa
Szukamy osób z naturalną łatwością w nawiązywaniu kontaktów, które świetnie poruszają się w środowiskach towarzyskich — zarówno online, jak i offline. Jeśli jesteś osobą, która: Ma dużą i aktywną sieć znajomości w swoim mieście lub regionie...
Specjalista ds. promocji i komunikacji
Data: 04 kw. 2025
Firma: Centrum Nauki Kopernik
Lokalizacja: Warszawa
W Centrum Nauki Kopernik opieramy się na autorytecie nauki wynikającym ze sposobu osiągania konsensusu naukowego oraz angażujemy naukowców w nasze działania i ułatwiamy im dialog społeczny. Doskonalimy się poprzez ciągłe uczenie i procesy...
Pracownik ds. promocji inwestycji
Data: 25 mar 2025
Firma: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Lokalizacja: Warszawa
Zakres obowiązków: prowadzenie działań public relations w zakresie projektów inwestycyjnych, w tym m.in: planowanie kampanii, zakup mediów oraz organizacja eventów/ wydarzeń promocyjnych, realizacja merytoryczna umów na działania informacyjne i promujące...