Pracownik call center
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
  • przeprowadzanie ankiet CATI (ankiety telefoniczne wspierane komputerowo),
  • prowadzenie prostej dokumentacji.
Wymagania
  • dobra obsługa komputera,
  • płynne posługiwanie się MS Office,
  • umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych,
  • umiejętności interpersonalne w zdalnej komunikacji.
Oferujemy
  • umowę zlecenie,
  • możliwość pracy zdalnej,
  • elastyczne godziny pracy,
  • niezbędne narzędzia pracy (laptop),
  • system premiowy oparty o wypracowane wyniki.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta

  • Data: 17 sie 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Warszawa

Realizacja telefonicznej obsługi klientów (85% połączeń przychodzących, 15% wychodzących) oraz sprzedaż oferowanych produktów i usług. Zapewnienie pozytywnych doświadczeń klientów z uwzględnieniem celów sprzedażowych i jakościowych. Zdolności...

Konsultant ds. Sprzedaży

  • Data: 16 sie 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Warszawa

Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej. Skoncentrowanie na...

Konsultant ds. Sprzedaży

  • Data: 16 sie 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Warszawa

Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej. Skoncentrowanie na...