Ogłoszenie numer: 10535885, z dnia 2025-12-22
Klient portalu Praca.pl
Pracownik biurowy / Pracownica biurowa w branży budowlanej
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej w ramach realizowanych inwestycji,
- sporządzanie protokołów i raportów z narad,
- przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych oraz zestawień finansowych,
- wsparcie zespołu budowy w zadaniach administracyjnych,
- udział w delegacjach służbowych na terenie kraju.
Wymagania
- wykształcenie co najmniej średnie, preferowane ekonomiczne,
- praktyczna znajomość obsługi MS Office,
- umiejętność pracy pod presją czasu i dbałość o szczegóły,
- komunikatywność i zaangażowanie,
- prawo jazdy kat. B,
- mile widziane doświadczenie w administracji budowlanej.
Oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- pracę od poniedziałku do piątku w stałych godzinach,
- prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe i kartę Benefit,
- możliwość rozwoju zawodowego i udziału w ciekawych projektach.
Podobne ogłoszenia
Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Wsparcia Sprzedaży
Data: 22 gru 2025
Firma: Tarbonus Sp z o.o.
Lokalizacja: Warszawa
Opis Zadań Opracowywanie i archiwizacja dokumentacji szkoleniowej do realizowanych usług. Wsparcie działu sprzedaży: współpraca z obecnymi klientami i działania na rzecz pozyskania nowych. Tworzenie dokumentów finansowych związanych z realizacją usług....
Pracownik biurowy
Data: 22 gru 2025
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce
Lokalizacja: Ostrołęka
-obsługa pracy biura szkoły językowej,-obsługa klienta stacjonarna i zdalna,-obsługa lektorastacjonarnie i zdalnie,-obsługa systemu informatycznego do zarządzania szkołą językową,-wporowadzanie danych do komputera,-obsługa urządzen biurowych,-obsługa...
Pracownik biurowy
Data: 21 gru 2025
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce
Lokalizacja: Ostrołęka
- sporządzanie pism i innych dokumentów przy wykorzystaniu programów komputerowych,- prowadzenie korespondencji e-mailowej,- przygotowywanie dokumentacji do systemów ksiegowych,- dekretowanie i segregowanie dokumentów,- prowadzenie dokumentacjizakupowej i...
